جاعل اسناد بانکی درمازندران دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم به جعل اسناد بانکی با دریافت ۴۱۲ میلیارد ریال تسهیلات در تنکابن خبر داد.

سرویس سردبیری اقتصاد شمال ، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران ، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی دریافت گزارش قضائی مبنی بر متواری شدن بدهکار بانکی از جنوب کشور به داخل استان و حضور در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنکابن در اجرای این ماموریت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با بررسی های همه جانبه، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.
میرفیضی توضیح داد: متهم که ۶ سال قبل با ارائه اسناد جعلی به نام یک شرکت تجاری و پس از دریافت تسهیلات ۴۱۲ میلیارد ریالی از یک بانک در جنوب کشور متواری شده بود در عملیاتی ضربتی توسط پلیس آگاهی تنکابن و ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ ‘شیرود’ دستگیر شد .
وی سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی تجارت، ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد را از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران برشمرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

print

پاسخی بگذارید