حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اعلام کرد
تاریخ: ۱۸:۲۶ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون متخلفان اقتصادی این استان به پرداخت بیش از هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.

به گزارش اقتصاد شمال از گرگان حسین حسن پور شنبه در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: امسال از پنج هزار پرونده تخلف وارده به تعزیرات حکومتی گلستان چهار و ۸۰۰ مورد رسیدگی و بر اساس آن با متخلفان مطابق قانون برخورد و مجازات شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اظهار کرد: عمده این تخلفات درج نشدن قیمت روی کالا، گران فروشی، کم فروشی، قاچاق کالا و ارز، ارائه نکردن فاکتور، تقلب و رعایت نشدن مقررات نظام صنفی بود.
حسن پور افزود: شاخص ترین پرونده های امسال تعزیرات حکومتی گلستان در رابطه با تخلفات حوزه گندم با ۱۵ فقره پرونده و بیش از ۴۸۶ میلیارد ریال جریمه و ۳۰۰ پرونده شکایت از بانک ها در رابطه با گران فروشی نرخ تسهیلات است.
وی اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۵۰ پرونده از ۳۰۰ پرونده شکایت گرانفروشی تسهیلات بانک ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: همچنین امسال ۳۲ فقره پرونده احتکار کالاهای مختلف شامل برنج، روغن و کاغذ در استان بررسی و ۲۶ پرونده مختومه شد و متخلفان به پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
حسن پور بیان کرد: یکی از اهداف تعزیرات حکومتی تلاش برای تضمین سلامت شهروندان است که نظارت مستمر و پیگیری مداوم برای جلوگیری از ورود کالاها و تولیدات قاچاق و غیرمجاز، رسیدن به این هدف را آسان خواهد کرد.

print

پاسخی بگذارید