تاریخ: ۲۱:۴۱ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
جزئیات پولی شدن  النگدره

با تصویب شورای شهر گرگان ورود به بوستان جنگلی النگدره و استفاده از امکانات آن در قبال پرداخت پول و عوارض ممکن شد.

به گزارش اقتصاد شمال ، یکصد و بیست و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان شنبه شب به ریاست محمد ابراهیم جرجانی برگزار شد که در این نشست با تصویب لایحه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مقرر شد تا مدیریت کمپ پنج هکتاری بوستان النگدره به بخش خصوصی واگذار شود.
بر این اساس شهروندان گرگان و مسافران عوارض و بهای خدمات مصوب را برای استفاده از امکاناتی همچون آلاچیق، سکوی بتنی، سرویس بهداشتی و نصب چادر مسافرتی پرداخت می کنند.
این مصوبه در صورت تایید فرمانداری گرگان قابل اجرا خواهد بود.
در جلسه شورای شهر گرگان همچنین لایحه واگذاری سایت پرورش و نگهداری مرال (گوزن) در النگدره به بخش خصوصی مصوب و مقرر شد شهروندان و مسافران برای بازدید از این سایت مبلغ سی هزار ریال پرداخت کنند.
در ادامه جلسه تصمیم گیری در خصوص لایحه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در خصوص اصلاح و افزایش درآمدهای این سازمان و لایحه نحوه پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه عملیات احداث تقاطع غیر هم سطح 60 متری افسران برای بررسی بیشتر به جلسه آتی موکول شد و لایحه پرداخت مطالبات پیمانکار سازنده پل عابر پیاده در عدالت 92 تصویب نشد.
در این جلسه از آن دسته مدیران شهرداری گرگان که در تهیه و تدوین دفترچه عوارض شهرداری در سال 97 نقش موثر داشتند؛ تقدیر شد.
شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.
گفتنی است مصوبات شورای شهر از حیث انطباق آن با قوانین کشور باید به تایید فرمانداری برسد.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید