شهردار نوشهر

در حاشیه نشست با اعضای کارگروه اجرایی چهارمین جشنواره ملی ارکیده ایران، با بیان اینکه استعداد های طبیعی و انسانی نوشهر بر کسی پوشیده نیست گفت: این شهر زیبای ساحلی دارای موقعیت بسیار مهم و استراتژیکی در حوزه گردشگری است .

به گزارش اقتصاد شمال ،وی ادامه داد: نوشهر نگین شهرهای شمالی  است و زیبایی های آن شهره است و جشنواره ارکیده می تواند فرصت بسیار مناسبی برای معرفی هر چه بهتر این شهر زیبا باشد.

شهردار نوشهر  توسعه پایدار را دغدغه همه مسئولان نوشهری عنوان کردو افزود:  بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های خدادادی نوشهر در سایه مطالعه و کارشناسی دقیق و علمی می‌تواند تضمین کننده توسعه پایدار شهری باشد.

امانی نوشهر را خاستگاه گل ارکیده دانست و تاکید کرد: ایده برگزاری جشنواره ملی ارکیده ایران  یکی از نیاز‌های زیرساختی در ایجاد توسعه پایدار بود که از درون آن می‌توان فرصت‌های کسب و کار ، اشتغال‌زایی و اقتصاد پویا  را به دست آورد و با تکیه بر آن بخشی از مشکل بیماری را مرتفع ساخت.

وی ادامه داد: این جشنواره توان تبدیل شدن به کارگاه تولید اشتغال برای جوانان نوشهری را دارد و زمینه ساز ایجاد اشتغال خانگی خواهد بود .

شهردار نوشهر یادآور شد:برای برپایی هر چه بهتر این جشنواره و دست یافتن به توسعه ای پایدار که یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره ارکیده خواهد بود به همراهی شهروندان نوشهری احتیاج داریم تا این شهر را برای گردشگران در این حوزه آماده کنیم.

امانی به تلاش های شهرداری و شورای شهر نوشهر اشاره کردو با بیان اینکه حمایت هر چه بهتر از برگزاری این جشنواره به ارتقاء سطح کیفی آن کمک خواهد کرد گفت:برپایی جشنواره ارکیده  نه تنها برای ایجاد اشتغال مهم است  بلکه می تواند فرصتی برای جذب گردشگر و رونق بیشتر صنعت گردشگری در این بخش بوده و اقتصاد شهری را توسعه دهد .

گفتنی است این جشنواره از 16 تا 19 بهمن ماه در باغ گیاه شناسی نوشهر برگزار می شود.

print

پاسخی بگذارید