تاریخ: ۲۰:۱۹ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
جشنواره رسانه و خزر، اردیبهشت سال آینده برگزار می شود

حمید ضیایی پرور مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با اعلام این خبر گفت : به دنبال سفر اخیر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چالوس و شرکت در جلسه مشترک خانه های مطبوعات استان های گلستان، مازندران و گیلان و اعلام تشکیل اتحادیه رسانه های خزر در این نشست، مقرر شد جشنواره رسانه و خزر با موضوعاتی چون دریای خزر و مسایل مرتبط با آن مانند محیط زیست، گردشگری، مردم شناسی، و معرفی ظرفیت های توسعه ای حاشیه دریای خزر برگزار شود.

ضیایی پرور افزود: همه رسانه های کشور اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و سایر رسانه ها می توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ دبیرخانه علمی این جشنواره در دفتر  مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها و دبیرخانه اجرایی آن در یکی از استان های شمالی کشور راه اندازی می شود.

مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با بیان اینکه فراخوان این جشنواره به زودی منتشر می شود خاطرنشان کرد: داوری این جشنواره بر عهده استادان برجسته ارتباطات کشور خواهد بود. همچنین کلیه فرآیند های ثبت نام و شرکت در این جشنواره از طریق سامانه متمرکز جشنواره های رسانه های کشور به آدرس http://pressfestival.ir انجام می شود.

شایان ذکر است: برگزیدگان این جشنواره، به جشنواره بین المللی خزر در آستراخان روسیه معرفی می شوند.

جشنواره رسانه های حوزه دریای خزر  ۴ دوره در شهر ساحلی خزر آستراخان روسیه دایر شده است و قرار است پنجمین دوره آن نیز اواخر شهریور ۹۷ در این شهر برگزار شود

print

پاسخی بگذارید