تاریخ: ۲۳:۴۸ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
حضور ۶۵  واحد تولیدی در نمایشگاه  صنعت ساختمان در رشت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان از حضور بیش از ۶۵ واحد تولیدی در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و سامانه های سرمایشی و گرمایشی و در و پنجره در رشت خبر داد.

آیت کاظم زاده هریس  افزود: این واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مازندران و قزوین در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و سامانه های سرمایشی و گرمایشی و در و پنجره حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی تولید کنندگان گیلانی تصریح کرد: در این نمایشگاه تولید کنندگان استان نیز حضور دارند و محصولات تولیدی خود را در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهند داد.

کاظم زاده هریس صنایع، تأسیسات ساختمان، لوله، اتصالات و شیر آلات بهداشتی و ساختمانی، پکیج و رادیاتور، تیرچه‌های صنعتی و در و پنجره را از جمله تولیداتی عنوان کرد که در این نمایشگاه در معرض بازدید کنندگان قرار خواهند گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان؛ این نمایشگاه تا ۳۱ خردادماه جاری دایر است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید غرفه‌ها و محصولات، به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان واقع در کیلومتر پنج جاده تهران مراجعه کنند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید