در دیدرا مدیر عامل نیروگاه نکا با کارکنان مطرح شد
تاریخ: ۱۱:۳۴ :: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲

مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با بر شمردن زحمات بی دریغ کارکنان واد موتوری این واحد نیروگاهی گفت:حمل و نقل جايگاه ممتازي در رونق و توسعه اقتصاد كشور دارد.

به گزارش اقتصادشمال به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا به مناسبت ” روز حمل و نقل و رانندگان “، با كاركنان شاغل در واحد نقليه ديدارکرد.

در ابتداي اين برنامه مهندس نعمتی به اتفاق معاون مالي و پشتيباني ضمن بازديد از امكانات و تجهيزات كارگاه هاي تعميراتي خودروها با شاغلين در اين بخشها به گفتگو پرداخت.

در ادامه این دیدار  نشست صميمانه اي با حضور تمامي عوامل حمل و نقل شركت در اتاق رانندگان برگزار شدو مهندس محسن نعمتي در این جمع ضمن گرامیداشت و تبریک روز حمل و نقل از خدمات کارکنان شاغل در این واحد برای سرویس دهی و انجام وظایف محوله تشکر کرد.

وي با اشاره به اهميت خدمات رانندگان در به حركت درآوردن چرخه  اقتصاد كشور افزود: حمل و نقل جايگاه ممتازي در رونق و توسعه اقتصاد كشور دارد، بنابراين همه مردم  از آثار خدمات شما منتفع مي شوند.

مهندس نعمتي همچنين خدمات واحد نقليه را در سرويس دهي به كاركنان و تأمين كالاهاي مورد نياز مطلوب ارزيابي كرد و گفت: رضايتمندي همه همكاران از عملكرد و خدمات واحد نقليه، شاخص خوبي براي موفق ارزيابي كردن فعاليت ها و نشان دهنده حاكميت نظم ، انضباط و انسجام همراه با حس تعاون در مجموعه موتوري است.

درادامه  اين نشست حسين كريمي سرپرست امور نظارت با ابراز خرسندي از حسن توجه و حضور مديران شركت در مراسم گراميداشت روز حمل و نقل و رانندگان، گزارشي از عملكرد امور نقليه و تلاشهاي شبانه روزي كاركنان آن در زمينه هاي تعميرات و نگهداري خودروها، سرويس دهي مطلوب به كاركنان و حمل و نقل مواد و كالاهاي مورد نياز شركت ارائه و بر آمادگي خود و همكاران مجموعه موتوري براي خدمت رساني بهتر به همكاران تأكيدکرد.

دربخش دیگری از این دیدار  فرهاد كريمي معاون مالي و پشتيباني شركت نيز در وصف جايگاه شاخص خدمات رانندگان گفت: جا دارد كه تمامي روزها را روز حمل و نقل بدانيم و آنرا به يك روز منحصر نكنيم.

وي همچنين از وجود تعاون و همكاري در مجموعه موتوري به عنوان سرمايه ارزشمند سازمان ياد كرد و تعهد، دلسوزي ، اهتمام و شدت علاقمندي به كار را از شاخصه هاي پررنگ گروه نقليه ارزيابي كرد.

گفتنی است  مهندس نعمتي در پايان با اهداء لوح تقديري از مجيد اكبري، مهدي تندرو، سيدبابك جعفرزاده، جابر خورشيدي، علي ذبيحي و ابوالفضل قلم نويس 6 نفر برگزيده شاغل در مجموعه موتوري قدرداني کرد.

 

print

پاسخی بگذارید