تاریخ: ۴:۵۳ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خال قرمز دستگیر شد

2 پسر جوان که پشت چراغ قرمز خیابان‌ها اقدام به کیف قاپی از زنان داخل خودرو می‌کردند دستگیر شدند. رییسباند شبح با خال خاصی که روی صورتش بود شناسایی شد.

سرویس حوادث اقتصاد شمال ،چندی قبل با افزایش پرونده‌های سرقت کیف زنان از داخل خودروهایشان، تیمی از ماموران کلانتری 15 احمدآباد آبادان برای دستگیری دزدان وارد عمل شدند.

تیم پلیسی در ادامه به سراغ طعمه‌های دزدان رفته و مشخص شد یکی از دزدان روی صورتش یک خال بزرگ ماه گرفتگی دارد که در زمان سرقت اقدام به باز کردن در خودروها کرده و کیف‌های زنان را در چشم بهم زدنی به سرقت برده است.

موتور قرمز دزدان

ماموران در گام بعدی پی بردند که دزدان بیشتر سرقت‌هایشان را پشت چراغ قرمز انجام داده‌اند و در این مرحله دوربین‌های نزدیک محل‌های دزدی را مورد بررسی قرار دادند و خیلی زود تصویر 2 سارق جوان را به دست آوردند.

شبح زنان آبادانی

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه 2 سارق جوان را که از سوی زنان به شبح معروف شده بودند شناسایی کنند.

بدین ترتیب ماموران در 2 عملیات همزمان و غافلگیرانه موفق به دستگیری 2 سارق جوان شدند.

متهمان ابتدا اصرار بر بیگناهی داشتند اما وقتی از سوی زنان شناسایی شدند راهی جز اعتراف پیش روی خود ندیدند.

امیر در اعترافاتش به ماموران گفت: ابتدا برای اینکه در جمع دوستانمان قدرت‌نمایی کنیم این باند را تشکیل دادیم که خیلی زود به باند شبح معروف شدیم اما وقتی دیدیم پول خوبی به دست می‌آوریم به سرقت‌هایمان ادامه دادیم.

وی افزود: این شیوه سرقت در آبادان تازگی داشت و چون تازه کار بودیم فکر نمی‌کردیم دستگیر شویم و فکر می‌کردیم دوربین‌های مداربستهداخل خیابان‌ها خراب است.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده برای شناسایی دیگر جرائم‌شان در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند

print

پاسخی بگذارید