تاریخ: ۲۰:۱۶ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
خرید خودرو و ساختمان توسط دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد

سازمان برنامه و بودجه پیش‌بینی اعتبار برای خرید خودرو و ساختمان را توسط دستگاه‌های اجرایی ممنوع کرد.

سازمان برنامه و بودجه در بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ به دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده است که پیش‌بینی اعتبار برای خرید خودروهای سواری داخلی و خارجی ممنوع است، مگر به صورت استثنا در دستگاه‌های جدیدالتاسیس و یا جایگزینی با خودروهای فرسوده باشد.

 

همچنین در رابطه با خرید و یا احداث ساختمان ممنوعیت‌هایی برای دستگاه‌های اجرایی اعمال شده؛ به طوری که هرگونه پیش‌بینی اعتبار برای احداث و خرید ساختمان‌های جدید اداری توسط دستگاه‌های اجرایی ممنوع است.

در رابطه با ساختمان موارد استثنا وجود دارد که براساس آن موارد تغییر سطح تقسیمات کشوری، تجمیع ساختمان‌های اداری موجود و بازسازی ساختمان‌های اداری در حال تخریب بدون بار مالی جدید و تمرکززدایی و خروج از کلانشهر‌ها بدون بار مالی خواهد بود.

گفتنی است که در سال جاری نیز خرید خودروی سواری داخلی حداکثر به تعداد خروج خودرو‌های سواری و با رعایت مقررات و همچنین اعتبار مجازی که در اختیار آن‌ها قرار دارد انجام می‌شود.

در رابطه با خرید و یا ساخت ساختمان‌های جدید نیز ممنوعیت‌هایی وجود دارد؛ به طوری که احداث و خرید ساختمان‌های جدید اداری توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت ممنوع است.

print

پاسخی بگذارید