تاریخ: ۲۱:۳۷ :: ۱۴۰۰/۰۲/۰۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای نیت واقف از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی ۸ دستگاه درمانی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال خریداری و به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری تحویل داده شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در مراسم اهدا تجهیزات بیمارستانی از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری با اشاره به تلاش‌های کادر درمان برای نجات بیماران، اظهار کرد: اقدامات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا به مثابه جهاد در راه خدا است.
وی تصریح کرد: کادر درمان با حضور در صف اول مقابله با کرونا با جان خویش جهاد کرده تا امید را به جامعه برگردانند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به مشکلاتی که در یک سال گذشته به واسطه ویروس کرونا در کشور ایجاد شده است، افزود: حقیقت امر باید از زحمات کادر درمان که با تمام وجود برای مقابله با کرونا ایستادگی کردند تقدیر و تشکر کنیم.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده اوقاف برای احیا موقوفات، گفت: اوقاف و امور خیریه مازندران طی ۳ سال اخیر قدم های خوبی در راستای احیای موقوفات برداشته اما در بخش موقوفات درمانی با توجه به وضعیت کشور نیاز به همراهی و همدلی بیشتر مردم داریم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد: در صورت همکاری و همراهی شهروندان ساروی قول می‌دهیم که همه نیازمندی‌های تجهیزاتی بیمارستان امام خمینی(ره) را از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی تامین کنیم.
این مسئول تصریح کرد: در راستای اجرای نیت واقف از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی ۸ دستگاه درمانی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال خریداری و به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری تحویل داده شده است.
حیدری با اشاره به آمادگی اوقاف برای احداث بیمارستان تخصصی در غرب استان مازندران از محل موقوفات، گفت: بر اساس برنامه برای ساخت این بیمارستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است که نیت موقوفه برای غرب استان است و طبق نظر واقف باید عمل شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به اقدامات انجام شده اوقاف در زمینه کمک به درمان بیماران کرونا، گفت: در زمان اوج کرونا از محل موقوفه‌های درمانی در سطح شهرستان بابل دستگاه‌های کمک تنفسی برای بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل خریداری کردیم.
وی با اشاره به ضرورت احیای موقوفات درمانی در مازندران گفت: با پیگیری و تلاش همکاران ما تاکنون ۱۶۷ موقوفه درمانی در استان مازندران احصا شد که با همکاری مردم و پرداخت اجاره وقف قطعا بسیاری از مشکلات درمانی و بیمارستانی استان برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/

print

پاسخی بگذارید