تاریخ: ۲۱:۵۴ :: ۱۳۹۸/۰۷/۱۳

دیدار تیم های فوتبال داماش و نود ارومیه با حاشیه هایی همراه بود که می توان به عدم حضور سرمربی تیم داماش و عدم انجام مصاحبه پس از بازی اشاره کرد.

سرویس ورزشیاقتصاد گستر شمال، تیم های فوتبال داماش گیلان و نود ارومیه عصر شنبه در هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل زمین را ترک کردند.

تیم داماش با مشکلات و حواشی فراوان گام به این میدان مهم گذاشت چون سیامک فراهانی سرمربی این تیم بدون اطلاع قبلی در این بازی حضور نیافت تا تیم داماش بدون داشتن سرمربی در این دیدار سخت حاضر شود که در نهایت نیز با حریف قدرتمند خود به نتیجه مساوی دست یافت.

با توجه به اینکه طی چند روز گذشته از سوی مسئولان این باشگاه اعلام شد که دیگر حاضر به تیمداری نیستند، حاشیه ها و مشکلات داماش بیشتر شد و تعدادی از بازیکنان نیز در چند جلسه تمرین حضور نیافتند تا داماش بدون انجام تمرین مناسب رو در روی نود ارومیه قرار گیرد.

میثم محبوب مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان نیز در این در پایان این بازی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه بازیکنان در چند جلسه تمرین حضور نیافتند، سیامک فراهانی سرمربی این تیم نیز در بازی امروز حضور نیافته و متاسفانه داماش بدون سرمربی مقابل نود ارومیه به میدان رفت.

وی اظهار کرد: البته به دلیل غیبت بازیکنان در چند جلسه تمرین، سرمربی این تیم نیز بدون اطلاع قبلی در این مسابقه حضور نیافت که امیدواریم این مشکلات داماش با درایت مسئولان این باشگاه و همچنین با کمک و مساعدت مسئولان ورزش و سایر مسئولان استان گیلان به زودی برطرف شود.

یکی دیگر از حاشیه های این دیدار نیز، ناآماده بودن چند بازیکن داماش بود چون در طول هفته بازیکنان این تیم نتوانستند تمرینات مناسبی را انجام دهند و به همین دلیل از لحاظ وضعیت بدنی در شرایط مناسبی قرار نداشتند.

البته به دلیل عدم حضور سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش در این دیدار، مصاحبه خبری پس از بازی نیز انجام نشد و خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری بدون انجام مصاحبه ورزشگاه را ترک کردند.

با توجه به انجام بازی سایر تیم ها و تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم نود ارومیه با کسب ۱۴ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال داماش نیز با کسب ۱۰ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید