تاریخ: ۱۴:۵۳ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴

وزیر اقتصاد صدور حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در حکم انتصاب حمیدرضا مومنی ازندریانی آمده است:

نظر به تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (۲۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می‌شوید.

با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه‌های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق آزاد و کارشناسان و صاحبنظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و مؤید باشید. توفیق و سربلندی شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

حمیدرضا مؤمنی ازندریانی پیش از این مشاغل مختلف مدیریتی از جمله معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری خراسان، مشاورت استانداران همدان و خراسان رضوی، مدیر کلی امور اقتصادی استانداری های وزارت کشور، مدیر عاملی شرکت کویر تایر و ریاست هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد قشم را عهده دار بوده است.

طبق این گزارش، امروز بر اساس اطلاعات رسیده به ایسنا، مرتضی بانک با ارسال نامه‌ای به رییس‌جمهور، از سمتش در دبیری شورای عالی مناطق آزاد و معاونت ریاست جمهوری استعفا داد.

print

پاسخی بگذارید