تاریخ: ۱۴:۲۲ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
درخشش قایقرانان گیلانی در تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام

قایقرانان گیلانی در تست انتخابی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان کشور خوش درخشیدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: تست انتخابی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام مردان کشور در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شد که قایقرانان گیلانی سه عنوان قهرمانی و چهار عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت‌ها، در کایاک یک نفره یکهزار متر رده سنی بزرگسالان، علیآقامیرزایی و پیمان قویدل دو قایقران شایسته و ملی پوش گیلانی به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در رشته کایاک یک نفره یکهزار متر رده سنی جوانان، ایلیا نادرنژاد دیگر قایقران شایسته این استان توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: در رشته کایاک یک نفره ۵۰۰ متر بزرگسالان نیز، علی آقامیرزایی از گیلان مقام قهرمانی را تصاحب کرد و پیمان قویدل دیگر ورزشکار این استان نیز روی سکوی دوم این رشته قرار گرفت و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین در رشته کایاک یک نفره ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال، امیر آقامیرزایی و در رشته کایاک یک نفره ۵۰۰ متر رده سنی جوانان، ایلیا نادرنژاد از استان گیلان موفق به کسب مقام دوم و نایب قهرمانی شدند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: در تست انتخابی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام مردان کشور زبده ترین ورزشکاران این رشته در کایاکیکنفره ۵۰۰ متر و یکهزار متر با هم رقابت کردند که در نهابت نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

print

پاسخی بگذارید