تاریخ: ۲۱:۱۸ :: ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
درگیری تماشاگران با بازیکنان سپیدرود و وقفه حدود ۳۰ دقیقه ای بازی

بازی تیم های فوتبال سپیدرود و گل ریحان البرز حاشیه های زیادی داشت که می توان به ورود تعدادی از تماشاگران به داخل زمین، درگیری آنان با بازیکنان و اعتراض شدید نظرمحمدی سرمربی سپیدرود به داور مسابقه اشاره کرد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گل ریحان البرز عصر یکشنبه در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم گل ریحان البرز با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

با وجود اینکه چند روزی است هوای رشت آفتابی است ، اما تماشاگران کمی به ورزشگاه آمدند تا از نزدیک نظاره گر این دیدار باشند شاید یکی از دلایل مهم آن، شکست هفته گذشته تیم سپیدرود در دربی گیلان و مقابل تیم ملوان باشد.

قبل از آغاز بازی ، علی نظرمحمدی و سایر اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت به سمت نیمکت تیم گل ریحان البرز رفتند و با اهدای گل، به محمد نصرتی سرمربی و سایر اعضای کادر فنی این تیم خوش آمد گفتند.

با توجه به اینکه بازی در اوایل نیمه اول روند عادی خود را طی می کرد، در همان دقایق اولیه، محمدحسین زاهدی فرد داور باتجربه و لیگ برتری این دیدار به سمت نیمکت سپیدرود آمد و به علی نظرمحمدی تذکراتی را داد که البته هیچ کس متوجه نشد که این تذکر به چه دلیلی بود.

اما این تذکر با عکس العمل بسیار شدید علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدورد رشت همراه شد و این مربی تا دقایقی نیز با مسئول برگزاری و همچنین داور چهارم این بازی بحث و گفت و گو می کرد که این امر و این تذکر بی مورد نیز تا حدی جو ورزشگاه را متشنج کرد.

اما حاشیه مهم و عجیب این دیدار در نیمه دوم و در حدود دقیقه ۷۰ به وقوع پیوست و پس از دقایقی که تیم سپیدرود گل مساوی را دریافت کرد، یکی از تماشاگران خود را به زمین مسابقه رساند و با سیدمهدی اسلامی دروازبان تیم سپیدرود درگیر شد.

این درگیری و اعتراض عجیب این تماشاگر که با درگیری فیزیکی همراه بود، باعث شد تا تعداد دیگری از طرفداران سپیدرود رشت با شکستن قسمتی از جایگاه روبروی ورزشگاه سردارجنگل رشت وارد زمین مسابقه شوند و به کادر فنی و تعدادی از بازیکنان سپیدرود نیز اعتراض کنند.

این اعتراضات و ورود تماشاگران به زمین مسابقه باعث وقفه حدود ۳۰ دقیقه ای بازی شد که در این مدت، ماموران نیروی انتظامی این تماشاگران را از زمین بازی به بیرون ورزشگاه هدایت کردند تا دوباره این دیدار از سرگرفته شود.

البته با شروع مجدد این دیدار، سیدمهدی اسلامی دروازبان سپیدرود که مورد هجوم یکی از طرفداران تیم خود قرار گرفته بود، از زمین بازی بیرون رفت و میلاد تولایی دروازبان ذخیره سرخپوشان رشتی وارد زمین شد تا از دروازه تیم سپیدرود محافظت کند.

همچنین به دلیل اعتراض تعدادی از تماشاگران به علی نظرمحمدی و سایر کادرفنی سپیدرود، نظرمحمدی نیز دیگر در نیمکت سپیدرود حضور نیافت و سایر اعضای کادر فنی این تیم، سپیدرود را در ادامه این دیدار هدایت کردند.

در اواخر این دیدار نیز نوید حیدری بازیکن سپیدرود رشت که تنها گل تیمش را در دقایق تلف شده نیمه اول به ثمر رسانده بود، در اواخر این دیدار با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا سپیدرودی ها اواخر این بازی را ۱۰ نفره مقابل تیم گل ریحان البرز سپری کنند.

تیم فوتبال گل ریحان البرز که پیش از این بازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار داشت، با این پیروزی خارج از خانه و همچنین توقف فجر سپاسی شیراز صدرنشین این رقابتها ، به صدر جدول صعود کرد و جانشین فجرسپاسی شد.

print

پاسخی بگذارید