تاریخ: ۲۳:۱۴ :: ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
درگیری ۲ نفر در اورژانس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: نزاع ۲ نوه بعد از فوت مادر بزرگ در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان، به تجهیزات این مرکز درمانی ۲۵۰ میلیون ریال خسارت وارد کرد.

سرویس حوادث:سامان ساسانیان روز جمعه در بازدید از بیمارستان آستارا اظهار کرد: شب گذشته پیرزنی به دلیل سکته قلبی به اورژانس منتقل و متاسفانه به علت وخامت حال فوت شده بود.

وی بیان کرد: ۲ نوه پسر متوفی به دلیل اختلافات خانوادگی، با یکدیگر در اورژانس درگیر شده اما به محض حضور پلیس، با ادعای نداشتن شکایت از یکدیگر به نزاع خاتمه داده بودند.

وی ادامه داد: بعد از خروج پلیس از بیمارستان، یکی از طرفین درگیری به منزل رفته و با تبر به اورژانس برگشته و با طرف دیگر درگیر شده بود و در این درگیری به شیشه و بخشی از تجهیزات اورژانس خسارت وارد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: این حادثه خسارت جانی نداشته و شخص تبر به دست توسط پلیس دستگیر شده و تحقیقات تکمیلی در جریان است.

شبکه بهداشت و درمان آستارا با یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی، ۶ مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، ۲۵ خانه بهداشت و حدود ۵۰۰ نیروی انسانی خدمات رسانی می کند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید