تاریخ: ۱۱:۳۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
در خشش  نیروگاه نکا در نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت کشور

 دومین جشنواره سرآمدان فنآوری و صنعت به همت سازمان بسیج مهندسین و متخصصین صنعتی کشور به مدت ۳ روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

 به گزارش اقتصاد شمال   مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا در گفتگو با اقتصاد شمال گفت: کانون بسیج متخصصین و مهندسین پایگاه مقاومت بسیج شهیدعبادیان نیروگاه شهیدسلیمی نکا به همراه کانونهای سایر نیروگاههای کشور با حضور در نمایشگاه جانبی این همایش ضمن عرضه بخشی از قطعات تولید داخل، گوشهای از توانمندیها و پیشرفتهای متخصصان و صنعتگران داخلی و جدیدترین دستاوردهای فنی و تخصصی بسیجیان نیروگاه شهیدسلیمی در زمینه مدیریت طراحی، ساخت و بومی سازی قطعات نیروگاهی را در معرض دید عموم قرار داد.
    عمادی ادامه داد:  ارائه آمار مقالات و تالیفات پژوهشی و نمایش توانمندی فنی کارکنان در رفع مشکلات بوجود آمده در امر نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از واحدها و …. از جمله موارد ارائه شده در غرفه نیروگاه بوده که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت.
 وی به بازدید کنندگان از غرفهنیروگاه نکا اشاره و خاطر نشان کرد: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، جمعی از مقامات ارشد و معاونان وزارتخانه‌های نفت و نیرو، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمانهای ملی استعدادهای درخشان و انرژی اتمی، مدیران عامل شرکتهای مادر تخصصی تولید، فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج وزارتخانه ها و دیگر شرکت کنندگان در این همایش از غرفه نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید نمودند.
 عمادی  به تجلیل از نیروگاه نکا در این نمایشگاه اشاره کردو افزود: در آئین اختتامیه این نمایشگاه مهندس داوود طارمی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اهداء لوح تقدیر به غرفه های برتر از تلاشهای سجاد احمدی مسئول کانون بسیج متخصصین و مهندسین نیروگاه تجلیل کرد.
    گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه خبرنگاران شبکه های سراسری خبر و نیز باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه هایی با مهندس محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا و کارشناسان نیروگاه ترتیب دادند که از  شبکه های سراسری پخش شد.
print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید