تاریخ: ۱۴:۰۸ :: ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
دعوت از دو کشتی گیر گیلانی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی نوجوانان

دو کشتی گیر گیلانی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ، به مرحله نهایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور دعوت شدند.

رئیس هیأت کشتی استان  اظهار داشت: از سوی فدراسیون کشتی، اسامی کشتی گیران فرنگی کار نوجوان به آخرین مرحله اردوی تیم ملی معرفی شد که خوشبختانه دو کشتی گیر گیلانی با درخشش در اردوهای قبلی، به مرحله نهایی این اردو نیز دعوت شدند.

نقی هدایتی افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کشتی، مهدی احدی زناب کشتی گیر ملی پوش گیلانی در وزن ۴۵ کیلوگرم و در وزن ۵۵ کیلوگرم فربد سیرتی مقدم به مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور دعوت شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این دو گشتی گیر شایسته استان به همراه سایر دعوت شدگان باید از چهارم تیر ماه سال جاری در آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور که در تهران برپا می‌شود، حضور یابند.

هدایتی بیان کرد: محمد کاظمی مهر یکی از مربیان ارزشمند کشتی استان به عنوان یکی از اعضای کادر فنی و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور انتخاب شده که این مربی نیز باید در این مرحله از اردو حضور یابد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تیر ماه سال جاری با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن در شهر نور سلطان کشور قزاقستان آغاز می‌شود و کشتی گیران به مدت دو روز با هم رقابت می‌کنند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید