امروز سالگرد پاشایی است
تاریخ: ۱۳:۵۶ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۳

همزمان با چهارمین سالروز درگذشت مرتضی پاشایی، خانواده این هنرمند در بیانیه‌ای اعلام کردند که مراسم سالگرد این خواننده امسال برگزار نخواهد شد و همه هزینه‌های این برنامه به امور خیریه اعطا خواهد شد.

سرویس هنری اقتصادشمال :در بیانیه خانواده مرتضی پاشایی که صبح امروز (۲۳ آبان) برای انتشار در اختیار سایت  قرار گرفته، آمده است: «۲۳ آبان ماه سال روز پرواز آسمانی «مرتضی پاشایی» هنرمند، آهنگساز، نوازنده و خواننده محبوب کشورمان را از عرصه تیره خاک به عالم تابناک افلاک گرامی می‌داریم. با توجه به صلاح‌دیدی که در نظر گرفته شده مراسم چهارمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد مرتضی پاشایی برگزار نمی‌گردد و تمامی هزینه‌های این مراسم چند برابر بیشتر به خیریه اهدا می‌شود دوستان و طرفداران گرامی می‌توانند روز چهارشنبه بیست و سوم آبان هر ساعتی که تمایل دارند تشریف بیاورند با قرائت فاتحه و درود به روح پاکش یادش را گرامی می‌داریم.»

مرتضی پاشایی در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۳۰سالگی و پس از چندین ماه مبارزه با سرطان معده در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.

این خواننده از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتیِ قطعات خود شروع به کار کرد. با قطعهٔ «یکی هست» به شهرت رسید. صدای خاص و احساسی بودن ترانه‌هایش او را از سایر خواننده‌ها متمایز می‌کرد.

ترانه‌سرای بیشتر آهنگ‌هایش مهرزاد امیرخانی بود و در پاییز سال ۱۳۹۱ باانتشار آلبوم «یکی هست» به جمع خوانندگان رسمی پاپ ایران پیوست.

آلبوم «اسمش عشقه» با حواشی فراوان پس از فوت این خواننده روانه بازارموسیقی کشور شد و جنجال‌های زیادی را نیز در پی داشت. آثار دیگری از این خواننده نیز به مرور منتشر شد تا صدای این خواننده چهار سال پس از فوتش همچنان به گوش دوستدارانش برسد.

منبع:موسیقی

print

پاسخی بگذارید