تاریخ: ۱۵:۴۷ :: ۱۳۹۹/۰۸/۱۵

دور جدید تمرینات سپیدرود رشت زیر نظر سهیل حق شناس سرمربی این تیم آغاز می شود

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان اندکی تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم باقی مانده ، تمرینات سپیدرود از امروز زیر نظر کادر فنی این تیم َآغاز می شود.

مهدی آقازاده افزود: متاسفانه مشکلات مالکیتی باشگاه موجب شد تا آغاز رسمی تمرینات به تعویق بیافتد و زمان شکل گرفتن تیم از دست برود اما تا انتخاب مالک و تعیین تکلیف مالکیت باشگاه، کنار سپیدرود باقی خواهم ماند.

وی ادامه داد: البته پس از تشکیل کارگروه انتخاب مالک زیر نظر فرماندار رشت، هنوز این اتفاق نیفتاده و از آنجایی که خواسته اصلی هواداران سپیدرود تعیین تکلیف مالکیت بود، اما هنوز وضعیت مالکیتی این باشگاه نامشخص است.

وی بیان کرد: به هرحال پس از انتصابم به عنوان مدیرعامل سپیدرود، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به من اختیار تام دادند تا زمان انتخاب مالک جدید اداره امور باشگاه را برعهده داشته باشم که در این راستا، سهیل حق شناس که فصل گذشته نیز سرمربی سپیدرود بود را، در سمت خود ابقا کردم و از وی خواستم در کمترین زمان ممکن تمرینات آماده سازی را آغاز کند.

آقا زاده اضافه کرد: از سوی دیگر تاکنون نیز زمان زیادی از دست رفته و طبق آخرین اعلام سازمان لیگ ، در هفته نخست آذرماه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور آغاز خواهد شد اما امیدواریم که در این مدت کوتاه نیز سپیدرود به آمادگی نسبی دست یابد.

آقازاده خاطرنشان کرد: هم اینک هدف ما سر و سامان دادن سپیدرود برای آغاز تمرینات و جذب بازیکن از یک سو و بر طرف کردن مشکل نقل و انتقالات این تیم است اما هدف بزرگ و اصلی ما ، پیدا کردن یک خریدار قابل قبول برای انتقال قطعی باشگاه خواهد بود و من فقط به عنوان یک امانت دار تا حل مشکل مالکیت، این سمت را برعهده خواهم داشت.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: سپیدرود در یکی از خاص ترین شرایط تاریخ خود قرار دارد و روزی که در لیگ برتر حضور داشت، همه کنار این تیم بودند اما امروز به جز اندک افراد دلسوز، کسی کنار سپیدرود نمانده و تنها امید ما، هواداران هستند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار داشت سرانجام با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

print

پاسخی بگذارید