تاریخ: ۰:۰۷ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۲

محسن آذرباد و حمید گلزاری دو بازیکن فصل گذشته گل‌گهر سیرجان به داماش گیلان پیوستند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: محسن آذرباد هافبک توانمند گل گهر سیرجان و حمید گلزاری دیگر بازیکن این تیم با مسئولان داماش به توافق رسیدند و به این تیم پیوستند.

میثم محبوب افزود: محسن آذرباد که در چند سال اخیر یکی از هافبک‌های برتر رقابت‌های لیگ دسته اول محسوب می‌شود و عنوان برترین پاسور فصل گذشته لیگ دسته یک را به خود اختصاص داد، با عقد قراردادی به عضویت تیم داماش گیلان درآمد.

وی ادامه داد: آذرباد هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان با تیم‌های سیاه جامگان مشهد و ابومسلم مشهد سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دارد و همچنین علاوه بر گل گهر سیرجان، سابقه حضور در تیم‌های نفت مسجد سلیمان، نفت آبادان، پاس همدان و مس رفسنجان در لیگ دسته اول را دارد.

وی بیان کرد: حمید گلزاری دیگر بازیکن فصل گذشته گل گهر سیرجان که با مسئولان داماش گیلان به توافق رسیده و با این تیم قرارداد امضا کرده، سابقه حضور در تیم‌های فوتبال بادران تهران، فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی را دارد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: بیش از این نیز محمد مختاری کاپیتان باسابقه داماش، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، محمد رستمی، میثم میر پسندیده، سعید طالبی، عباس کندل، آزاد جعفرزاده، عرفان گودرز قلعه نویی، علیرضا توکلی، محمد جهاندیده و مهدی نظرمحمد پناه دیگر بازیکنان فصل گذشته داماش قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

محبوب در خصوص آخرین وضعیت تیم داماش مبنی بر حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار کرد: هنوز چیزی قطعی نشده اما امیدواریم که این امر تحقق یابد و بتوانیم فصل آینده در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور یابیم.

تیم فوتبال داماش گیلان که با درخشش در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بود، در دیدار نهایی با یک بازی قابل قبول با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد تا مقام نایب قهرمانی جام حذفی را کسب کند. داماشی‌ها فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم نیز نتایج خوبی را کسب و به مرحله پلی آف صعود کردند اما در این مرحله در بازی رفت و برگشت برابر نیروی زمینی تهران مغلوب و از راهیابی به لیگ دسته اول بازماندند.

گفته می‌شود مسئولان داماش گیلان علاوه بر اعتراض نسبت به نحوه قضاوت دیدار این تیم در بازی برگشت مرحله پلی آفمقابل نیروی زمینی، مترصد خرید امتیاز یک تیم دسته اولی هستند تا فصل آینده مسابقات خود را در لیگ دسته اول دنبال کنند.

print

پاسخی بگذارید