تاریخ: ۱۹:۵۶ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
راهیابی فیلم تولید انجمن سینماجوان لاهیجان به جشنواره‌ای در انگلستان

فیلم کوتاه داستانی خانه از تولیدات انجمن سینمای جوان لاهیجان به جشنواره اینترنتی فیلم lift off انگلستان راه یافت.

این فیلم دومین ساخته سعید زارع از فیلم سازان جوان سینما جوان لاهیجان است که در ژانر ترسناک ساخته شده و موضوع آن درباره نویسنده جوانی است که در کافه‌ای در حال نوشتن داستانیست که خودش درگیر آن می‌شود.

رئیس انجمن سینما جوان لاهیجان روز یکشنبه درباره عوامل تولید و ساخت این فیلم گفت: نویسنده فیلمنامه، تصویر بردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان آن را سعید زارع برعهده داشتند، نواب محمودی عکاس، کاوه خان خانی زاده گریمور، رحمت پیری به عنوان مشاور کارگردان، حمید زارع دستیار تصویر و فرشید سیفی, تینا صادقی, محمد جواد افروز, رضا خدمتگزار به عنوان بازیگر در آن نقش آفرینی کردند.

ساسان عادلی افزود: سعید زارع تهیه کننده فیلم و انجمن سینمای جوانان دفتر لاهیجان نیز به عنوان مجری طرح از عوامل ساخت این فیلم به شمار می‌روند.

وی اظهار داشت: جشنواره اینترنتی lift off انگلستان رویدادی سینمایی و مستقل به شمار می‌رود که توسط پینوود استودیو Pinewood Studios یکی از مشهورترین استودیوهای فیلمسازی انگلیس و با همکاری رالی استودیو و هالیوود Raleigh Studios Hollywood به منظور کشف استعدادهای جوان و مردمی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

عادلی یادآور شد: فیلم‌های منتخب جشنواره هرکدام به مدت یک هفته به شکل اینترنتی در معرض دید و قضاوت عموم مخاطبان قرار می‌گیرند که در نهایت پنج فیلم برتر آن توسط تماشاگران و با رأی هیأت داوران به عنوان برترین‌های این جشنواره بین‌المللی انتخاب خواهند شد.

print

پاسخی بگذارید