سلطافی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی
گروه: فرهنگی / ویژه
تاریخ: ۱۶:۵۳ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۵

محمد سلطانی فر، در پیامی ضمن تسلیت درگذشت 9 دانشجوی دانشگاه علوم و تحقیقات، خواستار بررسی دقیق موضوع و انجام اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار چنین حوادث تلخی شد.

به گزارش اقتصاد شمال ،محمد سلطانی فر، در پیامی ضمن تسلیت درگذشت 9 دانشجوی دانشگاه علوم و تحقیقات، خواستار بررسی دقیق موضوع و انجام اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار چنین حوادث تلخی شد.

در متن پیام معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اندوهبار تعدادی از دانشجویان عزیز دانشگاه علوم و تحقیقات در پی سانحه صبح امروز، موجب تاثر شدید شد. اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ علوم و تحقیقات، ضمن ابراز تاسف از بروز چنین حادثه تلخی، اولا از مسئولان محترم و ذیربط شهر تهران خواستارم در موضوع رعایت اصول ایمنی دانشگاه‌های تهران مانند سایر معابر عمومی، تصمیم گیری و اقدام نمایند تا از تکرار چنین حوادث تلخی به طور جدی جلوگیری شود.

ثانیا، مسئولان دانشگاه علوم و تحقیقات به عنوان دانشگاهی با برند جهانی، ضمن بررسی دقیق و شناسایی عوامل احتمالی این حادثه تلخ، برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی در محیط های علمی و دانشگاهی که ساحت علم و دانش را خدشه دار می‌کند، اقدام عاجل و کارشناسی انجام دهند.

ثالثا ضمن سپاس از تلاش رسانه ها و ابراز همدردی با خانواده جان باختگان، از مدیران محترم رسانه‌ها درخواست دارم از هرگونه برخورد جناحی و تسویه‌حساب‌های سیاسی در این موضوع پرهیز نمایند.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به خانواده محترم درگذشتگان، از خداوند متعال برای آن دانشجویان عزیز، مغفرت و برای بازماندگان و دوستان صبر مسالت دارم.

print

پاسخی بگذارید