تاریخ: ۱۸:۳۷ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
رفتار قبیح در یک کنسرت قانونی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد نسبت به عدم رعایت حدود و شئونات قانونی در کنسرت‏‌ها و هنجارشکنی در این زمینه هشدار داد.

سرویس حوادث اقتصاد شمال ،علی اکبر شمس با اشاره به اجرای یک کنسرت با حضور یکی از خواننده‌های کشور در چند روز اخیر در استان یزد، اظهار کرد: متأسفانه در این کنسرت یک سری از اتقاقات خلاف عرف، شرع و  قانون رخداده است و این اتفاقات، مذموم و غیر قابل دفاع است و عدم برخورد با این قبح شکنی موجب تکرار و تداوم این گونه رفتار خواهد شد.

دادستان یزد در ادامه توجیه و اخطار به برگزارکنندگان و مشخصاً خوانندگان را خواستار شد و بیان کرد: باید نسبت به الزام رعایت حدود و مقررات، قبل از اجرا توجیه کامل صورت گیرد و بدیهی است در صورت تخلف از اجرای برنامه ‎ های آتی آنان در یزد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: کسی با شادی و تفریح مردم مخالف نیست اما شادی باید در چارچوب قوانین و توجه به شرایط عرفی و فرهنگی جامعه باشد. بافت مذهبی و فرهنگی استان دارالعباد یزد، هنجارشکنی و قبح ‎ زدایی در مسائل اجتماعی را بر نمی تابد و این گونه رفتار ‎ ها با واکنش تند مردم متدین و اقشار فرهیخته استان و  دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

منبع:رکنا

print

پاسخی بگذارید