تاریخ: ۱۲:۴۰ :: ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
رقابت ۵۲ راس اسب در روز دوم هفته ششم کورس پاییزه گنبد

مشتاقان ورزش سوارکاری عصرجمعه و در روز دوم هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت ۵۲ راس اسب در شش دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند.

این مسابقات در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌‍‌های ترکمن دوساله کلاس Maiden بود اسب‌های آرکانا شایان، بای بای سلاق و یسنا شورجه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور دوم، رقابت اسب‌های دوخون دو ساله کلاس نوویس استیکس برگزار شد که در انتها اسب آپاچی زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب‌های می هان و هانده دوم و سوم شدند.

اسب ریوآچا قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ شد؛ در این دور اسب ریگان دوم شد و هج کروز به عنوان سومی اکتفا کرد.

دور چهارم مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۱ بود که حاصل آن قهرمانی اسب اوسین بولت و کسب عناوین دوم و سوم از سوی اسب های شوالیه و ویمتو بود.

اسب‌های سزار، بیوتی و توی استوری در دور پنجم و در گروه اسب های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ به ترتیب عناوین اول  تا سوم را کسب کردند و در دور ششم به عنوان آخرین کورس مسابقات امروز نیز در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ اسب‌های داشقین، اسکای فیس و تاپیک عناوین برتر کورس را به خود اختصاص دادند.

در پایان مسابقات امروز مبلغ یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب‌های برتر تعلق گرفت.

مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس به مدت ۲۲ هفته و در روزهای پنجشنبه و جمعه هرهفته در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید