نیازآذری نماینده بابل
تاریخ: ۱۷:۱۵ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۶

نیازآذری نماینده بابل گفت: برای حفظ فرصت های شغلی وحمایت از واحدهای تولیدی شهرستان بابل بطور مستمر روند تخصیص اعتبارات وارائه تسهیلات بانکی را رصد می کنم.

به گزارش اقتصاد شمال حسین نیازآذری عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری دو نشست جداگانه در عصرسه شنبه با جمعی از سمن ها و مدیران دستگاه های خدمت رسان دردفتر ارتباط مردمی گفت: جلسات و بازدید های نمایندگان در حوزه انتخابیه کارکرد و ماهیت نظارتی دارد و افزود: دریافت اطلاعات و گزاراشات دردیدارهای میدانی، مردمی و اداری یکی از ابزارهای نظارتی محسوب می شود.
نیازآذری با اعلام اینکه نحوه نظارت مجلس شورای اسلامی برقوانین و دستگاه های اجرایی از طریق دیوان محاسبات ،سوال،تذکر،استیضاح و تحقیق و تفحص صورت می گیرد خاطرنشان ساخت: اگر انحرافی در اجرای قانون مشاهده کنیم بی تعارف مراتب را طبق آیین نامه داخلی مجلس به دولت و دستگاه های ذیربط منعکس می کنیم و ضمن تذکر از آنهاتوضیح می خواهیم.
نماینده بابل تصریح کرد: وظیفه نظارتی ایجاب می نماید با برگزاری جلسات مشترک یا انجام مکاتبات لازم مطالبات و درخواست های مردمی را با دستگاه های اجرایی در میان بگذاریم تا دیدگاه های یکدیگر را بهم نزدیک کنیم.
نیازآذری ، مشاوره ، گزارش ،تحلیل و اخباررسانه های گروهی و تشکل های مردم نهاد رایکی از مراجع دریافت اطلاعات نظارتی نمایندگان دانست و تاکید کرد نظارت با انگیزه دخالت در کار دولت نیست بلکه تلاش داریم به نمایندگی از مردم و برای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی با رویکردی تعاملی مسائل حوزه انتخابیه را پیگیری نماییم.
دبیراول هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صیانت از منافع حوزه انتخابیه در بخش های مختلف را یکی از انتظارات بحق مردم دانست و تاکید کرد با استفاده از ابزار نظارتی پشتیبان دستگاه های اجرایی شهرستان نیز هستیم و باهمکاری مدیران تلاش می کنیم گره ای از مشکلات شهر بازشود و ظرفیت اعتباری برای طرح های عمرانی جذب کنیم.
عضومجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با اعلام اینکه کمبود اعتبار و فراوانی طرح های نیمه تمام عمرانی و حفظ فرصت های شغلی وحمایت از واحدهای تولیدی شهرستان بابل ایجاب می نماید بطور مستمر روند تخصیص اعتبارات وارائه تسهیلات بانکی را رصد نمایم تا ظرفیت یا امکانات جدیدی برای شهرستان جذب کنیم یا مانع از تعطیلی یک واحد تولیدی شویم.

print

پاسخی بگذارید