تاریخ: ۲۰:۵۱ :: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

اعضای مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی گلستان مرتضی عباسی را به مدت چهار سال برای تصدی مسوولیت این رشته ورزشی انتخاب کردند.

در این جلسه که امروز شنبه برگزار شد، عباسی سرپرست فعلی این هیات با کسب ۱۱ رای از مجموع ۱۳ رای اخذشده، به ریاست هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی گلستان رسید.

مجامع انتخابات هیات های ورزشی دارای ۱۹ عضو رای دهنده است اما نداشتن رییس و نایب رییس زن در هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی گلستان، فعال نبودن باشگاه، نبود مربی مرد و زن و نماینده داور مرد در استان موجب شد تعداد افراد واجد شرایط شرکت در این انتخابات به ۱۳ نفر کاهش یابد.

فاطمه جعفری دیگر کاندیدای احراز این مسوولیت که به عنوان نماینده داور زن در مجمع حق رای داشت، ۲ رای به دست آورد.

سرپرست گلستانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی در این جلسه گفت: گلستان ظرفیت زیادی برای رونق این رشته دارد و با برخورداری از نعمت‌های طبیعی مانند دریا، کوه، جنگل و بیابان می تواند به قطب موتورسواری و اتومبیلرانی کشور تبدیل شود.

محمدرضا مقصودلو که افزون بر ۱۲ سال رییس فدراسیون کبدی بود ادامه داد: مشکل اصلی این فدراسیون، اختلافات داخلی اعضا و فعالان رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی است که حل همیشگی این اختلاف نظرها می تواند موجب تسریع در پیشرفت بیشتر این رشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه گفت: گلستان سه پیست موتورسواری در گرگان، علی‌آباد کتول و مینودشت دارد و به زودی هم یک زمین سه هکتاری در بندرترکمن برای ساخت پیست موتورسواری به هیات استان واگذار خواهد شد.

قاسمعلی برزمینی اظهار داشت: فعال کردن هیات‌های شهرستانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه ورزشکاران، مربیان و داوران باید در اولویت کاری هیات استان قرار بگیرد.

print

پاسخی بگذارید