مسئول قرارگاه خدمت رسانی فرمان امام خبرداد
تاریخ: ۱۱:۰۵ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۸

مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این ستاد در ۱۸ ماه گذشته در مناطق محروم کشور بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد.

به گزارش اقتصاد شمال ،ودود حیدری روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی به منطقه محروم و صعب العبور ‘زریجای’ بندپی شرقی بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۱۸ ماه گذشته این قرارگاه در مناطق محروم و صعب العبور کشور یک هزار طرح جهادی را ساماندهی و به مرحله افتتاح رساند که برای این طرح ها بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح ها یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی نقش داشتند و مورد حمایت قرار گرفتند.
وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور محرومیت زدایی در مناطق محروم و صعب العبور با استفاده از ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی طرح های حیاتی را به بهره برداری می رساند.
معاون ستاد اجرایی فرمان امام( ره) افزود: علاوه بر مناطق محروم و صعب العبور، برای کاهش آسیب های اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حاشیه شهرها که از مناطق آسیب پذیر محسوب می شود نیز طرح های را اجرایی می کند.
حیدری اظهارداشت: حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه مدرسه سازی، راه سازی، آبرسانی، کمک به خانواده های معلولین و ایتام می باشد.
وی اضافه کرد: این نهاد در هر منطقه محرومی که مردم علاقمند به همکاری باشند به طور قطع برای محرومیت زدایی حمایت خواهد کرد و در این زمینه محدودیتی برای خود ندارد.
حیدری بیان کرد: پیروزی، استمرار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون حمایت و همراهی مردم می باشد و همه ما باید تلاش کنیم محرومیت زدایی را در دستور کار خود قرار دهیم و مردم را ولی نعمت خود بدانیم.
آبرسانی به روستای زریجای بندپی شرقی که در ۴۵ کیلومتری جنوب بابل واقع است با ۹ کیلومتر لوله گذاری و با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برای ۳۰ خانوار به بهره برداری رسید.

print

پاسخی بگذارید