تاریخ: ۲۰:۱۲ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در هفتم مهر

بازار سرمایه امروز در شروع معاملات با افزایش عرضه در بیشتر نماد‌ها رو به رو بود.

امروز (دوشنبه؛ هفتم مهر) بازار سرمایه با گرایش منفی در اکثر نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرده است.

بازار با موج سنگین فروش آغاز به کار کرده است.

برترین صف های خرید در پیش گشایش بازار

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در هفتم مهر

نقشه بازار در شروع معاملات

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در هفتم مهر

افت ۲۸ هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۲ واحد قرار گرفته است.

وسخراج، غپینو و لوتوس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فارس، فولاد و فملی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

فلزات اساسی امروز با فشار فروش یک پارچه معاملات خود را آغار کردند.فولاد٬فملی٬ذوب و فاسمین صف‌های فروش سنگین را تجربه می‌کنند.

صف خرید نماد تازه وارد این روز‌ها وسپهر توسط حقوقی در حال عرضه است. حجم معامله تا به این لحظه بیش از ۴۲۸ میلیون سهم رسیده است.

در ساعت ۹:۳۰ نماد وسپهر با گذر از حجم بیش از ۵۲۸ میلیون سهم مجددا با صف خرید بیش از ۱۷۹ میلیون سهم در قیمت ۱۱۶۴ تومان همراه شد.

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۳۱ هزار و ۴۷۶ واحدی (۲ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۹ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۵ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۳ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۲۴ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۲۸ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نماد‌های وبملت، فولاد و خودرو در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید.

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۵۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش شپنا، وگردشح و دی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان ۸۱۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #توریل، #شاروم و #ولپارس در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۷۶ میلیارد تومان (۸۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۴۵۹۷ میلیارد تومان (۳۳ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۰۷ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف گروه صنعتی ملی (وملی) به ۴.۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش دو هزار میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» با تقاضای خرید ۱۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۲ درصد از ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۵۸ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

نماد کاوه پس از افت در بازگشایی با صف خرید همراه شده است.

اُفت ۵۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با اُفت ۵۴ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحدی شد.

نماد‌های فارس، فولاد، فملی، کگل، تاپیکو، شپنا و کاوه تاثیرگذارترین نماد‌ها در شاخص کل بورس بودند.

print

پاسخی بگذارید