تاریخ: ۱۰:۳۵ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۲ آذر

بازار امروز در اکثر نمادها منفی آغاز به کار کرد.

امروز چهارشنبه (۱۲ آذر ماه) بازار در اکثر نمادها منفی و متعادل آغاز بکار کرد.

در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد معاملاتی متعادل هستیم. شبریز رشد ۱ درصد دارد. شپنا در قیمت ۱۹۱۵ تومان قرار دارد. شبندر در قیمت ۳۱۰۰ تومان قرار دارد.

افت ۳هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۰هزار واحد قرار گرفته است.

شیران، خگستر و های وب بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های شستا، خودرو و وبصادر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت سه هزار و ۹۹۰واحدی (۰.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۲هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۲درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۷۷نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۰۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره بیش از۱۳۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان رسید.

نماد شستا در قیمت ۲۹۳۹ تومان قرار دارد و افت بیش از ۳ درصد را تجربه می‌کند.

فراورده‌های نفتی متعادل معامله می‌شوند. شپنا٬ شبندر٬ شبریز٬ ونفت و شراز مثبت و متعادل اند. شسپا٬ شبهرن٬ شاوان و شرانل با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می‌کنند. شپاس با افزایش تقاضا همراه است.

شاخص کل مثبت شد.

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از دو هزار و ۲۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۷۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید های_وب، کگهر و سامان به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین حدود ۳۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش گشان، فوکا و تلیسه در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود هزار میلیارد تومان (۴۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۷۵میلیارد تومان (۶۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۶نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) به ۷.۱۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«اطلاعات و ارتباطات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از ۱۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با فشار فروش ۳۰۰میلیارد تومانی همراه است.

حدود ۳۸درصد از چهار هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع حدود سه هزار و ۶۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۷هزار و ۶۸۰میلیارد تومان خواهد رسید.

print

پاسخی بگذارید