پرسپولیس ـ الهلال از زاویه‎ای دیگر:
تاریخ: ۲۲:۱۹ :: ۱۳۹۶/۰۷/۱۱

با وجود گذشت یک هفته از بازی رفت تیم‎های پرسپولیس و الهلال هنوز سوالات بی‎شماری در ذهن هواداران این تیم درباره این بازی وجود دارد که نه تنها پاسخی از سوی مسئولان باشگاه به این سوالات داده نمی‎شود، بلکه به نظر می‎رسد کادرفنی و باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ برنامه‎ای برای حضور پرقدرت در بازی برگشت ندارند و تنها به یک عذرخواهی از هواداران برای فرار از مسئولیت شکست بسنده می‎شود.

بدون شک اصلی‎ترین سوالی که طرفداران میلیونی پرسپولیس منتظر شنیدن پاسخ آن هستند مربوط به پرونده مهدی طارمی است و این‎که اقدامات مسئولان این تیم برای مواجه شدن با این مشکل تاکنون چه بوده و در مجموع منظور از «پیش‎بینی‎های لازم درخصوص پرونده طارمی» که مدیرعامل این تیم در مصاحبه‎هایش قبل از این بازی اشاره می‎کرد چیست و آیا دستکاری‎کردن قرارداد سال گذشته طارمی با باشگاه هم جزو پیش‎بینی‎های لازم مدیران این باشگاه بوده‎ یا خیر؟

در حالی که تیم الهلال بعد از بازی رفت و کسب پیروزی قاطع ۴ بر صفر همچنان برنامه‎های آماده سازی را برای دیدار برگشت دنبال می‎کند و حتی تدارک اردوی آمادگی و بازی دوستانه را هم دیده است، کادر فنی و مدیران پرسپولیس چه برنامه‎ای برای دیدار برگشت درنظر گرفته‎اند؟ دیداری که حتی اگر به عنوان یک بازی حساس و سرنوشت‎ساز برای رسیدن به فینال به آن نگاه نشود، همچنان یک مصاف سنتی و پراهمیت برای هواداران تیم و اعاده حیثیت در آسیا برای باشگاه بزرگ پرسپولیس محسوب می‎شود.

با وجود اذعان بسیاری از کارشناسان مبنی بر اینکه پرسپولیس در بازی با الهلال دارای اشتباهات تاکتیکی و فنی بود، جایگاه کمیته فنی در تیم کجاست و در شرایط کنونی پیشکسوتان این تیم که همواره در کنار تیم و حامی باشگاه بوده‎اند، چه نقشی را ایفا می‎کنند؟

همین‎طور ابهاماتی که کادرفنی پرسپولیس و به خصوص شخص سرمربی تیم باید پاسخگوی آن باشند از جمله این‎که با وجود نیمکت غنی پرسپولیس در فصل جاری چرا غیبت چند بازیکن پرسپولیس در دیدرهای اخیر این تیم و به ویژه بازی با الهلال به وضوح به چشم می‎آید و نگاهی به آمار ۳ بازی آخر پرسپولیس هم نشان‎دهنده ۷ گل خورده و تنها ۲ گل زده است که قبل از بازی برگشت با الهلال و ادامه بازی‎های این تیم در لیگ برتر به شدت نگران‎کننده است.

با توجه به اتفاقات به وجود آمده قبل از بازی رفت در امارات، بازیکنان چطور از لحاظ روانی برای این بازی مهم آماده شده بودند؟ هرچند به نظر می‎رسید که سرمربی تیم هم نتوانسته بود با غیبت مهاجم گلزن تیمش کنار بیاید و بار روانی سنگینی قبل از شروع بازی روی دوش تیم قرار گرفته بود و این‎که برنامه کادرفنی در زمان ده‎نفره شدن تیم الهلال چه بود و چرا تیم پرستاره پرسپولیس در دقایق زیادی که تیم حریف ده نفره بود نه تنها نتوانست گلی به ثمر برساند بلکه دو گل دیگر هم از تیم ۱۰ نفره الهلال دریافت کرد؟

علت گل‎های خورده پرسپولیس در دقایق پایانی بازی‎های اخیر این تیم چیست و چرا با گذشت هفته‎ها از غیبت سیدجلال حسینی در دفاع پرسپولیس جای خالی این بازیکن پرنشده و قرار است چه زمانی ترکیب ایده‎ال خط دفاعی پرسپولیس دوباره شکل بگیرد تا شاهد دریافت گل‎های خردکننده این تیم در لحظات حساس بازی نباشیم؟

این‎ها سوالاتی هستند که امیدواریم کادرفنی و مدیران پرسپولیس حداقل برای خودشان پاسخی برای آن‎ها داشته باشند تا قبل از بازی برگشت این تیم برابر الهلال هواداران پرشمار قهرمان فعلی فوتبال ایران بتوانند امیدوار به بازگشت تیم‎شان در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشند، کمااینکه عدم پاسخگویی در زمان شکست‎ها، اتفاق تازه‎ای در فوتبال به ظاهر حرفه‎ای ما نیست.

منبع:ایسنا

print

پاسخی بگذارید