تاریخ: ۲۲:۳۶ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

تیم شهدای بابلسر، سومین باخت فصل خود را در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در برابر پاس همدان تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دیدار تیم‌های پاس همدان و شهدای بابلسر که از سری مسابقات هفته هفتم رقابت‌های لیگ ۲ فوتبال کشور در ورزشگاه سردار شهیدحاج بابایی همدان برگزار شده بود با برتری ۲ بر صفر همدانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان مهدی پاشازاده ملی پوش و بازیکن سابق استقلال تهران، در دقیقه ۵ توسط الیاس صالحی به گلی زودهنگام دست یافتند.

دیگر گل این بازی را هم مقداد اکبرخواه در دقیقه ۷۵ برای پاس همدان به ثمر رساند تا این تیم با صعود چندپله‌ای به رتبه چهارم گروه ب لیگ ۲ برسد.

بابلسری‌ها که با ترکیب رضا منصوری، سیداحد شفیعی، حمید بابایی، مرتضی بابایی، حسن زاده، یاسرزارع، جواد لورایی، حمیدرضا صفری، رضا تیما، سیدامین هاشمی و قاسم گرامی، به مصاف حریف رفتند، از موقعیت‌های متعدد گلزنی خود نتیجه‌ای به دست نیاوردند.

در پایان هفته چهارم لیگ ۲ فوتبال کشور، نفت امیدیه با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مس شهربابک و نیروی زمینی تهران نیز به ترتیب با ۱۵ و ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

تیم‌های پاس همدان، اترک بجنورد، شمس آذر قزوین و شهدای بابلسر، همگی با ۱۰ امتیاز و تنها به خاطر اختلاف در تعداد تفاضل گل، جایگاه چهارم تا هفتم را در اختیار دارند.

تیم شهدای بابلسر که با کسب ۳ برد، شروع بسیار خوبی در لیگ داشت، در ۴ هفه اخیر فقط موفق به کسب یک امتیاز شده است.

شاگردان حسین رحمانی، روز شنبه، ۲۵ بهمن ماه در هفته هشتم مسابقات، بازی سختی را مقابل مهمان خود نیروی زمینی تهران دارند.

آن‌ها پیش از آن نیز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه، در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، میزبان شهدای اندیمشک خواهند بود.

print

پاسخی بگذارید