تاریخ: ۱۸:۱۱ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
سپیدرود رشت برای کسب سومین پیروزی متوالی به مصاف آوالان می رود

تیم فوتبال سپیدرود رشت برای کسب سومین پیروزی متوالی خود در لیگ دسته دوم به مصاف تیم آوالان کامیاران می رود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز دوشنبه (فردا) ۱۳ بهمن ماه در هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار افزود: این دیدار، در کامیاران استان کردستان برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی میهمان است اما با این وجود، تمام هدف سرخپوشان رشتی پیروزی در این دیدار است تا سومین پیروزی متوالی خود در این لیگ را جشن بگیرند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو هفته گذشته برابر تیم های محتشم تبریز و فولاد نوین خوزستان به برتری رسید و با روحیه مناسب مقابل تیم آوالان کامیاران قرار خواهد گرفت که امیدواریم در این بازی نیز پیروز شویم.

وی بیان کرد: البته پس از پیروزی پرگل برابر تیم فولاد نوین خوزستان، تمرینات تیم سپیدرود رشت به طور منظم طی هفته گذشته در رشت برگزار شد و این تیم با آمادگی کامل رو در روی آوالان کامیاران قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: به هرحال هدف تیم سپیدرود،  صعود به رقابت های لیگ دسته اول است و برای رسیدن به این هدف، باید در تمامی بازیها امتیاز کسب کند که به همین دلیل در دیدار برابر آوالان نیز، برای کسب هر سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

دیدار تصریح کرد: تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، سپیدرود رشت با ۱۲ امتیاز در مکان دوم و تیم فوتبال آوالان کامیاران با هفت امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی گروه اول این مسابقات قرار دارند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

print

پاسخی بگذارید