تاریخ: ۲۲:۴۷ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
شاخص بهره مندی گیلان در گاز از کشور بالاتر است

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گقت: به لحاظ شاخص بهره مندی از نعمت گاز شهری و روستایی ، استان از متوسط کشوری بالاتر است.

به گزارش اقتصاد شمال ،حسین اکبر  افزود: تمامی شهرهای گیلان غیر از ماسوله از نعمت گاز برخوردارند و در شاخص بهره مندی؛ گیلان در گازرسانی شهری 99 و 97 صدم درصد و در بخش روستایی 94و شش دهم درصد است.
وی خاطرنشان کرد: هشت شهرستان این استان از جمله لاهیجان بالای 97درصد، پنج شهرستان بین 89 تا 97درصد و سه شهرستان گیلان زیر 89 درصد از نعمت گاز برخوردارند و تا سال آینده دو شهرستان نیز به شاخص بالای 89 درصد ارتقا یافته و عملا کار توسعه گازرسانی در گیلان به اتمام می رسد.
به گفته اکبر، سامانه های متعددی از جمله سامانه شکایت و پیشنهادات طراحی و راه اندازی شده ضمن اینکه سامانه 3415 برای مردم تعریف شده تا بتوانند قبوض خود را با آن پرداخت کنند همچنین سامانه مرکز پیام 194 در گیلان به شکل استانی پوشش داده می شود.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان یادآور شد: سرویس پرسرعت در اداره های استان ایجاد شده و در پاییز امسال توانستیم موضوعات بحران نظیر بارندگی و برف را در کمیته بحران بصورت ویدئو کنفرانس برگزار کنیم تا شهرها و مرکز استان کنترل شوند.
هم اکنون در استان بالغ بر یک میلیون و 50 هزار مشترک گاز شامل 970 هزار مشترک خانگی، 73 هزار مشترک تجاری، بیش از پنج هزار مشترک صنعتی، 96 جایگاه CNG و سه نیروگاه وجود دارد.
شرکت گاز گیلان، یک میلیون و 44 هزار مشترک دارد که 970 هزار مشترک خانگی و مابقی تجاری و صنعتی هستند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید