تاریخ: ۱۲:۱۶ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۰

علی محمد شاعری در گفتگو با خبرنگاران به تشریح وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و با بیان اینکه میزان حجم نقدینگی در کشور از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان گذشته است گفت:اگر این میزان از نقدینگی مهار نشود می تواند آثار زیانباری برای اقتصاد کشور داشته باشد .

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی واگذاری پروژه های نیمه تمام دولت به بخش خصوصی را یکی از راهکارهای مدیریت نقدینگی سرگردان در بازار خواند و افزود :دولت برای مهار نقدینگی و جلوگیری از آثار سوء آن باید مطابق با برنامه ششم توسعه پروژه ها  و طرح های اقتصادی را به مردم واگذار کند .

وی مهمترین مساله کنونی کشور را مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: مطالبات مردم در بخش اقتصادی روشن است و تیم اقتصادی دولت باید از ظرفیت های مدیریتی کشور برای برون رفت از این چالش بهره گیرد.

عضو کمیسیون  کشاورزی ، آب  و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه تصویب قوانین کارآمد در مجلس وظیفه نمایندگان است تصریح کرد: توجه به مطالبات و درخواست های مردم باید در اولویت باشد .

شاعری در ادامه به افزایش شاخص های مختلف توسعه در شرق مازندران اشاره کردو یادآور شد : مهمترین گام برای رسیدن به اهداف توسعه محور برنامه ریزی علمی و آینده نگر است  و به همین خاطر برنامه ای را با توجه به افق ۱۴۰۴ تدوین کردم تا  مشکلات اصلی حوزه انتخابیه خود را شناسایی و مرتفع کنم .

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سد گلورد به عنوان یکی از پرو ژه های مهم شرق مازندران یاد کردو گفت :  این سد ۲۰درصد آب شرب و ۸۰درصد منابع آب کشاورزی منطقه را مرتفع خواهد کرد و مسیر آن از رودخانه نکارود طی خواهد شد.

شاعری وضعیت کنونی اقتصاد کشور را محصول سوء مدیریت اقتصادی دانست وبه ارائه بسته جدید ارزی اشاره و  خاطر نشان کرد: اگر دولت بسته جدید ارزی را به خوبی اجرا کند می توان با مدیریت مناسب و کنترل بازار  از این مرحله  عبور کرد .

print

پاسخی بگذارید