تاریخ: ۱۷:۳۸ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۴

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۷۴ پروژه با اعتبار ۱۰میلیارد تومان با مشارکت بنیاد برکت در شرق مازندران اجرایی خواهد شد که امیدواریم طبق توافق نامه های مبادله شده این امر به خوبی صورت گیرد.

علی محمد شاعری  در جلسه مشترک با حضور مسئولان بنیاد برکت  گفت:فعالیت های بنیاد برکت برای کمک به توسعه شرق مازندران و در قالب پروژه های مختلف صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود :انجام فعالیت های عمرانی،مشارکت در اجرای طرح های آبرسانی و راه  روستایی  و  احداث بناهای ورزشی بخشی از پروژه های بنیاد برکت برای توانمند سازی اقتصادی در مناطق محروم است .

وی به شرایط  سخت واحد های تولیدی اشاره کردو  اظهار داشت: بنیاد برکت با تزریق منابع برای رفع مشکلات مالی واحد های تولیدی و احیای آن می تواند واحد های تولیدی را از خطر ورشکستگی نجات دهد .

عضو کمیسیون  کشاورزی ، آب  و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: ۷۴ پروژه با اعتبار ۱۰میلیارد تومان با مشارکت بنیاد برکت در شرق مازندران اجرایی خواهد شد که امیدواریم طبق توافق نامه های مبادله شده این امر به خوبی صورت گیرد.

شاعری در ادامه به اعطای تسهیلات کم بهره ۴۸ ماهه  اشاره کردو یادآور شد : کمک به طرح های اشتغالزایی، کمک به واحد های تولیدی و صنعتی و اعطای کمک های بلاعوض بخشی از مشارکت بنیاد برکت در  جهت توسعه شرق مازندران است .

نماینده مردم شرق مازندران خاطر نشان کرد: طرح های مشارکتی بنیاد برکت برای کمک به واحد های بزرگ و تامین منابع مالی مشاغل روستایی در جهت توانمند سازی اقتصاد روستاییان و مناطق محروم انجام می شود که امیدواریم این امر موجب تحولی بزرگ برای توسعه منطقه باشد.

در ادامه راضی زاده معاون توسعه کار آفرینی اجتماع محور بنیاد برکت نیز به طرح های حمایتی بنیاد اشاره کردو افزود : بنیاد برکت برای  انجام پروژه های زیر بنایی و توسعه اشتغال  برنامه هایی را در اولویت اجرا دارد که با توجه به استعداد مناطق آن را اجرایی می کند .

وی  با بیان اینکه حدود ۷۰درصد منابع بنیاد در زمینه اشتغال صرف می شود یادآور شد:دو طرح اجتماع محور به نام های طرح آفتاب و طرح مهتاب  در منطقه شرق مازندران اجرا می شود که ۱۰ میلیارد تومان در بخش طرح مهتاب تخصیص داده شد .

راضی زاده به استعداد کشاورزی منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: کمیته اشتغال در سطح شهرستان زیر نظر فرماندار و در قالب طرح های اجتماع محور انجام خواهد شد .

معاون توسعه کار آفرینی اجتماع محور بنیاد برکت  در خصوص تسهیلات ارائه شده بنیاد برکت عنوان کرد :  این تسهیلات از سوی بانک های عامل قرض الحسنه مهر و صندوق کارآفرینی امید به ازای هر فرد ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۴ درصد  و با تضامین چک و سفته پرداخت خواهد شد.

 

print

پاسخی بگذارید