تاریخ: ۱۸:۵۲ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۵

پنج بانوی گیلانی در کلاس ویبنار دانش افزایی داوران فوتبال بانوی کشور شرکت کردند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : زهرا امدادی، گیتا الکن صابری، الهام کرامت شعار، ستاره نصیری و ریحانه آشتاب داوران گیلانی حاضر در این دوره بودند.

علیرضا وهابی ادامه داد: کلاس ویبنار دانش افزایی داوران فوتبال بانوان کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور برترین داوران استان های مختلف کشور به صورت مجازی برگزار شد.

وی بیان کرد: این کلاس دانش افزایی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال و برای کسب آمادگی و مهارت بیشتر داوران بانوی کشور و انتخاب آنان برای قضاوت در رقابت های فصل جاری فوتبال بانوان در لیگ های مختلف برگزار شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ابراز امیدواری کرد : هر پنج بانوی داور گیلانی حاضر در این دوره دانش افزایی، در رقابت های فصل جاری فوتبال بانوان کشور نیز حضور یافته و به عنوان داور مسابقات را قضاوت کنند و همچنان شاهد قضاوت خوب این داوران گیلانی در سطح کشور باشیم.

وهابی خاطرنشان کرد: گیلان از داوران بسیار ارزنده ای در هر دو بخش آقایان و بانوان برخوردار است و هر ساله این داوران در رقابت های  فوتبال و در لیگ های مختلف حضور چشمگیر داشته و مسابقات مهمی را قضاوت می کنند.

print

پاسخی بگذارید