تاریخ: ۱۴:۳۲ :: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶

فرمانده نیروی مقاومت سپاه پاسداران رامسر از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز یکشنبه هفته آینده در جنب مصلای نماز جمعه شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمدرضا خمسیه روز چهارشنبه در نشست ستاد و هماهنگی به منظور تدفین پیکر این ۲ شهید گمنام در شهرستان رامسر افزود: تشییع پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صبح یکشنبه به صورت خودرویی در خیابانهای رامسر برگزار می شود و سپس در کنار مصلای نماز جمعه این شهرستان واقع در خیابان معلم به خاک سپرده خواهند شد.

وی گفت : این شهدا که ۱۸ و ۲۷ ساله هستند که به ترتیب در عملیات های محرم و والفجر به درجه رفیع شهادت رسیدند و پیکر مطهر آنان در تازه ترین عملیات تفحص کشف شد.

فرمانده سپاه پاسداران رامسر همچنین  افزود: قرار است مراسم ویژه وداع با پیکر این ۲ شهید گمنام هم عصر شنبه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مصلای جوادالائمه رامسر برگزار شود.

شهرستان ۸۰ هزار نفری گردشگری رامسر میزبان ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

قرار است همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب (س) روز یکشنبه پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان مازندران تشییع و به خاک سپرده شوند.

print

پاسخی بگذارید