تاریخ: ۲۱:۲۶ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
شکایت  یک محله از فوتبالیست معروف!

باشگاه زمانی متوجه این موضوع شد که قصد داشت قرارداد خانه این بازیکن را تمدید کند. آن‌ها با صاحبخانه‌اش تماس گرفتند تا در این باره با او صحبت کنند، ولی متوجه شدند بازیکن معروف آن‌قدر در محله حاشیه درست کرده که اهالی محل علیه‌اش کودتا کرده‌اند.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال: حاشیه‌های عجیب یک فوتبالیست باعث شده مسئولان یکی از باشگاه‌های لیگ برتر از دست او عاصی شوند.

اتفاق عجیب و غریب در فوتبال و کلاً ورزش کم نمی‌افتد. به هر حال ورزشکاران اغلب معروف هستند، مخصوصاً فوتبالیست‌ها. آن‌ها به شدت زیر ذره‌بین هستند و اگر کاری کنند، بیش از همه توی چشم خواهند بود. به همین دلیل همواره باشگاه‌ها به بازیکنان خود توصیه می‌کنند تا دچار حاشیه نشوند چراکه فوتبال ضربه می‌خورد. در خارج از ایران، این مسائل برای باشگاه‌ها اهمیت زیادی دارد. آن‌ها همواره بازیکنان را در فضایی حرفه‌ای بزرگ می‌کنند.

با وجود پاپاراتزی‌های فراوان، کمتر اتفاق افتاده تا خبری جنجالی درباره بازیکنان لو برود. اگر هم چنین اتفاقی افتاده برخورد سنگینی با آن بازیکنان صورت گرفته است.
در ایران خیلی از فوتبالیست‌ها مراعات می‌کنند. خیلی از بازیکنان در سنین پایین ازدواج کرده‌اند تا دچار حاشیه نشوند، اما بازیکنانی هم هستند که ظاهراً به چنین چیزی اعتقاد ندارند و ترجیح می‌دهند دیرتر تشکیل خانواده دهند. با این پیش‌زمینه سراغ اتفاقی می‌رویم که اخیراً رخ داده و باعث شده مسئولان یکی از باشگاه‌های لیگ برتر عاصی شوند. صحبت درباره بازیکن معروفی است که دچار حاشیه شده است.
اخیراً این بازیکن به خاطر قلیان کشی از سوی باشگاه تذکر گرفت. این بازیکن حتی یک‌بار بعد از شکست تیمش سریعاً عازم سفره‌خانه‌ای در سعادت‌آباد شده بود تا قلیان بکشد. از شانس بد او دوست نزدیک یکی از مسئولان باشگاه هم آنجا بود و خیلی سریع خبر به گوششان رساند. آن‌ها هم تصمیم گرفتند به این بازیکن تذکر دهند تا اگر بار دیگر در سفره خانه دیده شود، با او برخورد کنند.
هنوز مدت زیادی از این تهدید نگذشته که اتفاق تازه‌ای رخ داده است. این اتفاق بسیار جنجالی‌تر از مورد قلیان کشیدن است! منابع موثق فاش کرده‌اند اهالی یکی از محله‌های شیک سعادت‌آباد از رفت و آمد‌های مشکل‌ساز و گاه و بیگاه این بازیکن خسته شده‌اند و تأکید دارند این بازیکن دیگر نباید در محله آن‌ها زندگی کند.
کار به جایی رسیده که آن‌ها حتی تلاش کرده‌اند یک‌جوری صدای اعتراض خود را به گوش باشگاه لیگ برتری برسانند. با وجود تذکر چندین و چندباره به این بازیکن او ظاهراً قصدی برای حل مشکلات حاشیه‌ای‌اش ندارد.
باشگاه زمانی متوجه این موضوع شد که قصد داشت قرارداد خانه این بازیکن را تمدید کند. آن‌ها با صاحبخانه‌اش تماس گرفتند تا در این باره با او صحبت کنند، ولی متوجه شدند بازیکن معروف آن‌قدر در محله حاشیه درست کرده که اهالی محل علیه‌اش کودتا کرده‌اند! این کودتا هم کاملاً جدی است و همسایه‌ها سفت و سخت پای حرف خود ایستاده‌اند. بدین ترتیب باشگاه هم احتمالاً بی‌خیال تمدید قرارداد خانه بازیکن معروف می‌شود.
شنیده می‌شود قرار است هشدار‌های جدی‌تری به این بازیکن داده شود تا در صورت تکرار این اتفاق، برخورد جدی تری داشته باشند. فعلاً باشگاه به دنبال خانه جدید برای این بازیکن است.
منبع:خبر ورزشی
print

پاسخی بگذارید