نیازآذری نماینده بابل
تاریخ: ۲:۱۵ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۹

چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگرعمق الهی و مردمی نهضت اسلامی برخاسته از مکتب حسینی و اسلام ناب محمدی بوده ، حفظ و حراست ازاین شجره طیبه تعهد دینی ، ملی و انقلابی همگان است که باباید بادرس آموزی از ایام فاطمیه آن را عملی سازیم.

سرویس سردبیری اقتصاد شمال ،حسین نیاز آذری نماینده بابل در مجلس به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای از تمامی اقشار مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد در این پیام که در اختیار پایگاه خبری اقتصاد گستر شمال قرار گرفته آمده است ؛ تجلیل و تکریم امام خمینی معمارکبیرنهضت اسلامی و شهدای گرانقدر وایثارگران مجاهد، صدر بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تجلی قراردارد وپیوند امام و امت در رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای درظل توجهات حضرت ولی عصرعج الله شایسته تداوم است.
۱- چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگرعمق الهی و مردمی نهضت اسلامی برخاسته از مکتب حسینی و اسلام ناب محمدی بوده ، حفظ و حراست ازاین شجره طیبه تعهد دینی ، ملی و انقلابی همگان است که باباید بادرس آموزی از ایام فاطمیه آن را عملی سازیم.
۲- حفظ وحدت کلمه باتحکیم معنویت و پاسداشت دستآوردها و ارزشهای اسلامی با هوشیاری وبصیرت انقلابی رمز بقا و تداوم انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری دکترین انقلابیون باشد.
۳- بدون شک انقلاب اسلامی در حصول به اهداف و آرمان ها با برخی موانع، محدودیت ها، دشمنی ها ، انحرافات و کاستی ها مواجه بوده که‌ لازم است با عزم انقلابی و جهادی وبا انجام اصلاحات به تحیکم اصول ومبانی ناب انقلاب اسلامی که نیل به سیره نبوی وعدالت علوی بود رهنمون شویم.
۴- اگرچه سیاه نمایی ها وتصویری فتوشاپی از مشکلات و کمبودها،حربه همیشگی استکبارجهانی و شیطان بزرگ امریکای خونخواراست اما رسیدگی به مطالبات اقتصادی ، رفاهی ومعیشتی مردم وتامین نیازهای فرهنگی و اجتماعی و حقوق شهروندی نباید مورد کم توجهی قرار گیرد.
۵- تلاش برای افزایش کارآمدی نظام اسلامی در گرو وحدت و انسجام ملی، قانون گرایی و مبارزه با فساد و کاروتلاش جهادی و انقلابی ومشارکت هرچه بیشترمردم استواراست.
۶-شکرِ نعمت جمهوری اسلامی خدمت صادقانه و خالصانه کارگزاران نظام اسلامی به مردم و پرهیز از هرگونه واگرایی و حاشیه سازی می باشد واگر مسوولی جز به خدمت مسیر دیگری انتخاب کند شایسته نیست درقطارمدیریت کشورباشد.
۷- راهپیمایی ۲۲بهمن تجلی حماسه ملی و انقلابی در تجدید پیمان با آرمان های امام راحل ،تجلیل از شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری می باشد لذا از آحاد مختلف مردم فهیم ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت می نمایم.

حسین نیازآذری
نماینده مردم شریف بابل

print

پاسخی بگذارید