تاریخ: ۲۳:۴۳ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
صدرنشینی سپیدرود رشت در مسابقات فوتبال لیگ

مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان با انجام هفته ششم و صدرنشینی تیم سپیدرود رشت پیگیری شد.

در پایان هفته ششم این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با پیروزی برابر حریفش با کسب ۱۵ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با کسب ۱۳ امتیاز دوم است و تیم آینده سازان سیاهکل با ۱۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

در بازی های انجام شده از هفته ششم این رقابت ها نیز تیم های فوتبال جوانان آینده سازان سیاهکل و نصر رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم  سیاهکل موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به برتری دست یابد.

در سایر دیدارهای انجام شده نیز  تیم فوتبال جوانان نیل رود جوکندان تالش با نتیجه دو بر یک شهرداری ماسال را مغلوب کرد و بازی تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با شهرداری رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

همچنین در سایر بازی های برگزار شده ، تیم های فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر و شهرداری فومن با نتیجه مشابه چهار بر صفر به ترتیب برابر تیم های شاهین جوان لاهیجان و کیانمهر رشت به برتری دست یافتند.

اما در یکی از مهمترین بازی های انجام شده از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان، تیم های بنادر و دریانوردی انزلی و سپیدرود رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت  سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

print

پاسخی بگذارید