تاریخ: ۱۲:۳۳ :: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
ضرورت بکارگیری نیروهای جوان و انقلابی در شورای ائتلاف میاندورود

حجت‌الاسلام محمدنسب امام جمعه شهرستان میاندورود در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی باید به دنبال افراد شایسته و جوان برود و از آنها در این مجموعه انقلابی بکارگیری کند.

به گزارش دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی میاندورود ؛ اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود با حجت‌الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
امام جمعه شهرستان میاندورود در این دیدار با تاکید بر اینکه کارهایی که رنگ خدایی داشته باشد آن کارها دوام و بقا دارد، اظهار کرد: شاسته سالاری باید در تصمیم‌گیری‌ها مد نظر باشد و هرجا شایسته سالاری باشد آنجا پیشرفت می‌کند.
حجت‌الاسلام محمدنسب با بیان اینکه انتظار دارم شورای ائتلاف به خرد جمعی توجه کند، افزود: هرجا خرد جمعی باشد کارها به پیش می‌رود و نمایان است.
وی با بیان اینکه باید از نخبگان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در شورا استفاده و به آنها نقش داده شود، تصریح کرد: در مجموعه شورای ائتلاف باید هیأت اندیشه‌ورز تشکیل و برنامه‌ها با همفکری پیش برود.
امام جمعه شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف زمانی موفق است که بر محور ولایت فقیه حرکت کند و در تمامی زمینه‌ها باید تلاش کنیم آنچه که خواسته مقام معظم رهبری است انجام شود.
محمدنسب با اشاره به اینکه سه انتخابات پیش رو باید تلاش خود را دوچندان کنیم تا مشارکت حداکثری رقم بزنیم، ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی باید به دنبال افراد شایسته و جوان برود و از آنها در این مجموعه انقلابی بکارگیری کند.
وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم و نمی‌شود را نباید در گفتمان خود داشته باشیم، افزود: برقراری ارتباط شورای ائتلاف با حوزه و دانشگاه، ائمه جماعات مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج مد نظر قرار گیرد و باید در تربیت نیروهای انقلابی اهتمام جدی داشته باشیم.


*ضرورت شناسایی و رشد جوانان انقلابی میاندورود
روح‌الله معافی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود نیز در این دیدار گفت: شک نداریم تا تشکیلاتی نباشد نمی‌توان برنامه‌ریزی موفق و پایداری برای رسیدن به یک هدف مطلوب بر آن اساس بنا کرد.
وی افزود: هر تشکیلات برای رسیدن به اهداف خود به دو عنصر برنامه و انسان نیاز دارد که در شورای ائتلاف به دنبال شناسایی، جذب، تثبیت، سازماندهی، بکارگیری و رشد نیروهای جوان و انقلابی شهرستان میاندورود هستیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی میاندورود بر لزوم فعالیت تشکیلاتی و همگرایی برای تشکیل دولت در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: همه کسانی که خود را پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند، عضو شورای ائتلاف هستند.
معافی بیان کرد: حرکت در مسیر پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی بخش‌ها یکی از اولویت‌های اصلی شورای ائتلاف در استان و شهرستان میاندورود به شمار می‌رود.

print

پاسخی بگذارید