تاریخ: ۰:۲۸ :: ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
ظریف بر سر مزار چه کسی رفت؟

سرویس سیاسی اقتصاد شمال ،محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به سلیمانیه عراق سفر کرده است، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور بر سر مزار مرحوم «جلال طالبانی» رئیس جمهور فقید عراق و نثار تاج گل، به وی ادای احترام کرد. رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران همچنین دفتر یادبود رئیس جمهور فقید […]

سرویس سیاسی اقتصاد شمال ،محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به سلیمانیه عراق سفر کرده است، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور بر سر مزار مرحوم «جلال طالبانی» رئیس جمهور فقید عراق و نثار تاج گل، به وی ادای احترام کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران همچنین دفتر یادبود رئیس جمهور فقید عراق را امضاء کرد.

ظریف بر سر مزار رئیس جمهور فقید عراق

وزیر خارجه ایران پیش از این هم سفری چند ساعته به اربیل داشت و با «نیچروان بارزانی» نخست‌وزیر اقلیم کردستان، «مسرور بارزانی» مشاور شورای امنیت اقلیم و «مسعود بارزانی» رئیس حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه ایران همچنین در نشست مشترک تجاری با حضور تجار و بازرگانان ایران و اقلیم کردستان عراق شرکت کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه (23 دی‌) در صدر یک هیأت بلند پایه سیاسی و اقتصادی وارد بغداد شد و طی دو روز گذشته رایزنی‌هایی را با مقامات و شخصیت‌های سیاسی و اقلیت‌های قومی و مذهبی عراق داشت.

وی در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با همتای عراقی با رئیس جمهور، نخست‌وزیر و رئیس پارلمان عراق نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و عصر دیروز (دوشنبه) نیز در نشست مشترک تجاری ایران و عراق با حضور تجار و بازرگانان دو کشور شرکت کرد.

ظریف قرار است در ادامه این سفر به زیارت عتبات عالیات برود.

وزیر خارجه ایران در هفته‌ای که گذشت نیز سفری سه روزه به هند داشت.

print

پاسخی بگذارید