تاریخ: ۲۰:۰۶ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
عکاس آستارایی در مسابقه ملی آن سوی واقعه برگزیده شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: زینب کریمی هنرمند عکاس این شهرستان در بخش تک عکس مسابقه عکس ملی" آن سوی واقعه" رتبه دوم را کسب کرد.

شاپور تشرینی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقه ملی آن سوی واقعه در بخش های تک عکس با دوربین حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه در روزهای گذشته برگزار شد و حدود ۳۵۰ اثر به دبیرخانه آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال شده بود.

وی افزود: نفرات برتر، روز گذشته اعلام شدند و عکس عکاس آستارایی مربوط به آئین عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی بود و او پیش از این در جشنواره عکاسی مستان مستور رتبه برتر را کسب کرده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا بیان کرد: کریمی متولد سال ۱۳۷۱ است و از سال ۹۳ در عکاسی فعالیت می کند و تاکنون در نمایشگاه های گروهی شهرستان های تهران، کرج، آستارا و تالش شرکت کرده است.

او گفت: در دهه فجر امسال با همکاری انجمن هنرهای تجسمی در گالری معراج اداره فراهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه نقاشی و عکاسی دایر خواهد شد و بخشی از نمایشگاه به صنایع دستی آستارا اختصاص خواهد یافت.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی اجتماعات مردمی و لغو رویدادهای هنری و ورزشی در بسیاری از کشورها شده و اغلب برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن فعالیت می کنند.

print

پاسخی بگذارید