گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۴۸ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
فال روزانه جمعه 19 بهمن 1397

دوست عزیزی که 19 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، انعطف پذیر، جذاب، مستقل، متواضع، مودب، جسور و با اراده هستید. این همه ویژگی های مثبت واقعا قابل تحسین هستند، اما شما بیخیال، سلطه جو و برتری طلب نیز هستید و این رفتارها مخصوصا دوستان نزدیکتان را واقعا آزار می دهند! امسال باید توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال ،در ماه های میانی سال احتمال ابتلای شما به بیماری های جزئی مانند سرماخوردگی بیشتر از سایر اوقات خواهد بود. اگر ورزشکار هستید باید به رژیم غذایی خود توجه بیشتری داشته باشید تا عملکرد ورزشی خود را بهتر کنید. سرمایه گذاری هایی بلند مدتی که در گذشته انجام داده اید امسال بالاخره به ثمر خواهند نشست و سود قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داشت. درگیری های حقوقی تان نیز بالاخره به نفع شما حل خواهند شد و پول زیادی را روانه ی حساب بانکی شما خواهند نمود. ولخرجی های امسال شما خیلی بیشتر از همیشه خواهند بود و پول زیادی را هم با سخاوت تمام برای اعضای خانواده تان خرج خواهید کرد، اما خوشبختانه درآمدتان بیشتر از اینهاست که با این هزینه ها آسیبی به وضعیت اقتصادیتان وارد شود. در زمینه ی حرفه ای امسال با توجه به مهارت های زیادی که دارید از شما خواسته خواهد شد که برخی از همکاران تازه کار خود را تحت نظارت قرار داده و نواقص کارشان را به آنها گوشزد کنید. با عملکرد فوق العاده ای که از خود نشان می دهید احتمال ترفیع رتبه تان نیز بسیار بالاست. اگر قصد تغییر شغلتان را دارید موقعیت های زیادی پیش رویتان قرار خواهند گرفت. امسال از زندگی عاطفی خود رضایت کامل خواهید داشت و سوء تفاهم هایی که بین شما و عشقتان به وجود آمده اند از بین خواهند رفت. فروردین، خرداد، مرداد و آذر بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما دارید وارد دوره ی جدیدی از زندگیتان می شوید که اگر بخواهید نامی برای آن بگذارید باید آن را دوره ی پیشرفت بنامید. اگر در چند ماه گذشته نسبت به برخی از جنبه های زندگی حرفه ای خود احساس نارضایتی داشته اید نباید بیش از این وقت خود را با تحمل این اوضاع هدر دهید. شاید امروز بهترین فرصت ممکن برای فکر کردن به این شرایط و پیدا کردن یک راه حل خوب و در عین حال منطقی باشد. مسلما هیچ چیزی خودبخود درست نخواهد شد و اگر شما از این شرایط راضی نیستید خودتان باید برای تغییر آن دست به کار شوید. امروز باید یک برنامه ریزی دقیق برای زندگی حرفه ای خود داشته باشید که از اول هفته ی آینده آن را عملی کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما چه حساسیتی پیدا کرده اید! شما به صورتی کاملا ناگهانی احساس می کنید که باید شرایط مالی، کمد لباس، ماشین و وسایل خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید! این کار به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید چه چیزهایی به تغییر و یا شاید تعمیر نیاز دارند. شاید نتوانید همین امروز همه ی اقدامات لازم در جهت ایجاد این تغییرات را انجام دهید، اما حتما خواهید توانست لیستی از کارهایی که باید انجام شوند تهیه کرده و طی روزهای آینده آنها را به ترتیب اهمیت و اولویت انجام دهید. امروز شما وقت زیادی را به رسیدگی به ظاهر خودتان و خانه تان اختصاص خواهید داد و این کار علاوه بر بهتر کردن قیافه تان و نظم بخشیدن به خانه تان روحیه تان را هم بهتر خواهد کرد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز قرار است که با عشقتان دیدار داشته باشید. خواه به تازگی با طرف مقابلتان آشنا شده باشید و خواه مدت ها قبل این رابطه را آغاز کرده باشید، شما دوست دارید طرف مقابلتان را به بهترین نحو ممکن تحت تأثیر قرار دهید. شما به طور ذاتی جذاب هستید، اما یک عطر جدید، یک لباس شیک و یا یک مدل موی جدید می توانند این جذابیت را چند برابر کنند. گاهی تغییرات ظاهری نه چندان بزرگ شخصیت شما را خیلی بیشتر از آنچه خودتان فکر کنید تحت تأثیر قرار می دهند. اگر امشب در یک مهمانی شرکت کردید سعی کنید تا جای ممکن از پرحرفی کردن خودداری کنید. هرچقدر بیشتر سکوت کنید جذابتر به نظر خواهید آمد!

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید خودتان را برای یک روز منحصر بفرد آماده کنید. شما امروز می توانید اثراتی جدی و طولانی مدت روی زندگی خودتان و اطرافیانتان بگذارید. در این بین کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند از شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت برخوردار هستند و طبعا نتایج مثبت آنها علاوه بر خود شما، افراد دیگری را نیز در بر خواهد گرفت. خوشبختانه قدرت خاصی در کارهای امروز شما نهفته است و خیلی خوب می دانید که هدف هایتان را چطور انتخاب کنید. نگاهی به زندگی خود انداخته و در هر جایی که فکر می کنید دچار رکود شده اید اقدام به ایجاد تغییرات کنید. امروز را تا مدت ها به خاطر خواهید داشت!

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما احساس می کنید که باید یک کاری انجام دهید و حرکت کنید، اما نمی دانید که این حرکت دقیقا چه باید باشد و در چه جهتی باید اتفاق بیفتد. موتور شما خیلی خوب کار می کند، اما قطب نمایتان به دلیلی که برای خودتان هم ناشناخته است به درستی کار نمی کند. سعی کنید جنبه هایی از زندگی خود را مورد بررسی قرار دهید که به رسیدگی جدی و ایجاد تغییر و تحول نیاز دارند. به این فکر کنید که چطور می توانید آنها را در جهت بهتر شدن تغییر دهید. این کار باعث خواهد شد مسیری که باید د رپیش بگیرید برایتان آشکار شود. فراموش نکنید که اگر خودتان مسیر زندگیتان را تعیین نکنید مجبور خواهید بود مسیری را در پیش بگیرید که دیگران می گویند!

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما امروز قدرت خارق العاده ای را در اختیار دارید که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما وارد دوره ای از تغییر و تحول شده اید که باید هر قدمی که بر می دارید را با دقت و احتیاط انتخاب کنید تا بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. حتی بدن شما نیز دارد تغییر می کند و این که این تغییرات در جهت مثبت باشند یا منفی فقط و فقط به خودتان و کارهایتان بستگی دارد. شما امروز می توانید روی دیگران بسیار اثرگذار باشید و حرف ها و کارهایتان مورد توجه آنها قرار می گیرند، پس مواظب رفتار خود باشید، به ویژه زمانی که در برابر بچه ها قرار می گیرید. حواستان به تلفن همراهتان باشد، چون به احتمال زیاد تماس مهمی دریافت خواهید کرد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

در زندگی شما چالش بزرگی به وجود آمده است که احساس می کنید در حال حاضر هی قدرتی در برابر آن ندارید و نمی توانید آن را تحت کنترل خود در بیاورید. انگار در میانه ی میدان جنگ گرفتار شده اید و هیچ آرزویی جز پایان یافتن این جنگ ندارید. چه بخواهید و چه نخواهید شما هم در این جنگ نقشی به عهده دارید که باید آن را ایفا کنید، در غیر این صورت هرگز پایان آن را نخواهید دید و یا حداقل به نفع شما پایان نخواهد یافت. خودتان را دست کم نگیرید، بی هیچ شکی شما قدرت کافی برای در دست گرفتن کنترل اوضاع را در اختیار دارید. مسئولیت کارهای خود را پذیرفته و قدم به قدم تا رسیدن به خواسته ی خود پیش بروید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید نیرویی غیر عادی علیه شما به کار افتاده است، اما باید متوجه باشید که حتی اگر چنین موقعیتی برایتان پیش آمده باشد هم شما توانایی مقابله در برابر آن و تغییر دادن شرایط به نفع خود و حتی گرفتن نتایج مثبت را دارید. از چالشی که پیش رویتان قرار گرفته است برای بازگرداندن تعادل به زندگی خود استفاده کنید و به نفعتان است که در این راه با آنهایی که از لحاظ رتبه و موقعیت نسبت به شما خیلی بالاتر هستند دست و پنجه نرم نکنید. خوشبختانه شما امروز قدرت فوق العاده ای در اختیار دارید و می توانید عملکردی فراتر از حد انتظار خودتان داشته باشید. امروز حتما بخشی از وقت خود را به انجام فعالیت های معنوی و مذهبی اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز این طور فکر می کنید که دیگران به احساسات شما هیچ توجهی ندارند، اما نباید آنها را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار دهید، چون به احتمال زیاد هیچ تغییر خاصی در شرایط ایجاد نشده و تنها شما نسبت به روزهای دیگر حساس تر شده اید. سعی کنید خودتان را با فعالیت های بدنی مانند پیاده روی و ورزش های دیگر سرگرم کنید و چه بهتر که برای انجام این کار از خانه خارج شوید و هوایی هم به سرتان بخورد! شما این اواخر سعی داشته اید ذهن خود را به روی مشکلات جدی و اساسی خود بسته و با بی تفاوتی از کنارشان رد شوید، اما اگر یک نگاه درست بیندازید خواهید دید که آنها سر همان جایی هستند که بودند و غیب نشده اند!

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما این اواخر زیاد مواظب خودتان نبوده اید و به خوبی از خودتان نگهداری نکرده اید. الان دیگر وقت آن رسیده است که در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید و ارزش و اهمیت بیشتری برای خودتان و بدنتان قائل شوید. کمتر کافئین مصرف کنید، بیشتر ورزش کنید، ساعات طولانی کار نکنید و سعی کنید وعده های غذایی تان را سبک تر کنید. هر کاری که امروز برای خودتان انجام دهید اثراتی بسیار سریعتر از آنچه انتظارش را دارید روی شما خواهد گذاشت. شما این روزها زمان زیادی را صرف کارتان می کنید و شاید کمی از بچه هایتان غافل شده باشید. امروز سعی کنید زمان بیشتری به آنها اختصاص دهید و با هم صحبت کنید، خوش بگذرانید و به گردش بروید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

چه اشکالی دارد اگر امروز کمی بیشتر از همیشه از خودتان مواظبت کنید؟ شرایط کیهانی موجود نیز سعی دارد همین را به شما بگوید. شما به استراحت بیشتری نیاز دارید و احتیاج دارید که بگذارید دیگران به شما محبت و توجه کنند و خودتان فقط چشم هایتان را ببندید و استراحت کنید. تمام کارها و وظایف تکراری روزمره را به حال خود رها کنید و امروز را به خودتان و فقط به خودتان اختصاص بدهید. شما به سکوت و آرامش نیاز دارید. در تختخوابتان دراز بکشید و تمام نگرانی هایتان را فراموش کنید. هیچ کاری نکنید، فقط استراحت کنید! شاید دلتان بخواهد بعد از یک استراحت اساسی زمانی را هم به تفریح اختصاص دهید، اما زیاد خودتان را خسته نکنید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهایی است که باید چه از لحاظ جسمی و چه روانی تا می توانید به خودتان رسیدگی کنید. چرا هر نیم ساعت یک بار در یخچال را باز می کنید؟! دلیلی ندارد که هر وقت حوصله تان سر رفت چیزی بخورید. از خوردن فست فودها و غذاهایی که خودتان خوب می دانید برایتان مضر هستند خودداری کنید. شما باید یاد بگیرید کنترل بیشتری روی عادات غذایی خود داشته باشید. اگر می خواهید برای سال نو اندام مناسبی داشته باشید باید پیش از آنکه از این دیرتر شود دست به کار شوید. به شما توصیه می کنیم که امروز تا جای ممکن از رفتن به مراکز خرید خودداری کنید زیرا احتمال اینکه چیزهایی بخرید که هرگز به دردتان نخواهند خورد خیلی زیاد است.

print

پاسخی بگذارید