گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۳۷ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
فال روزانه دوشنبه 26 آذر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 26 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! وجود شما سرشار از انرژی و جاه طلبی است. شما فردی بسیار با صداقت هستید و استقلال در زندگی برایتان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال  ،شما در مطالعه و ادامه تحصیل با توجه به حافظه ی قوی خود بسیار موفق هستید و عملکرد فوق العاده ای دارید. همچنین می توانید با استعداد و خلاقیت ذاتی خود همه را تحت تأثیر قرار دهید. فقط باید به بی حوصلگی و غیر قابل پیش بینی بودن خود غلبه کنید. امسال باید به سلامتی خود توجه بیشتری داشته باشید زیرا تحت تأثیر حرکت سیارات امسال خیلی سریع تحت تأثیر عوامل مختلف قرار گرفته و دچار بیماری می شوید. مدیتیشن و یوگاه به حفظ سلامت روانی و جسمانی شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. اگر در زمینه ی تجارت فعالیت دارید امسال برای شما سالی همراه با شانس و موفقیت های بسیار خواهد بود و با ایده های جدید و سودآوری که دارید کسب و کارتان را به طور جدی پرورش خواهید کرد. اگر در بازار سهام سرمایه گذاری کنید سود زیادی به دست خواهید آورد. امسال برای گرفتن تصمیمات مهم در زمینه ی حرفه ای فرصت خیلی خوبی برای شما خواهد بود. حتما یادتان باشد تا جایی که می توانید اطلاعات جمع آوری کرده و از افراد با تجربه مشورت بگیرید. روابط عاطفی شما امسال خیلی خوب پیش خواهند رفت و وابستگی عاطفیتان به شخصی که دوست دارید بیشتر خواهد شد. شاید حتی خودتان را برای ازدواج آماده کنید. اردیبهشت، خرداد و شهریور بهترین ماه ها هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز باید مواظب باشید زیاد ولخرجی نکنید و حواستان به جیبتان باشد. زیاد سر خودتان را با وقت گذراندن با دیگران شلوغ نکنید و تا جای ممکن دور و برتان را خلوت کنید تا بتوانید در آرامش روی خودتان و کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید. وقت خودتان را با تلاش برای جلب توجه دیگران هدر ندهید. بگذارید سرشان به کار و زندگی خودشان گرم باشد و شما هم روی اهداف و وظایف خود تمرکز داشته باشید. تمام کارهایی که به عهده دارید را با انرژی و انگیزه ای بالا انجام دهید تا بتوانید بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. خریدن یک هدیه ی کوچک برای کسی که دوست دارید روز خودتان و او را زیبا خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و همه ی کارهایتان خیلی خوب و بی دردسر پیش خواهند رفت. شما امروز با کله شقی خاصی اهدافتان را دنبال می کنید و همین باعث خواهد شد که خیلی راحت روی کارهایتان تمرکز کنید و بدون بازیگوشی و اتلاف وقت کارهایتان را به انجام برسانید و حتی اگر مانعی سر راهتان سبز شود هم با سرسختی مخصوص خودتان از آن عبور خواهید کرد. با این همه مواظب باشید پیش از برداشتن هر قدمی از اینکه زیر پایتان محکم است اطمینان پیدا کنید. شما امروز می توانید بلندترین قله ها را فتح کنید، پس کفش های کوهنوردی خود را پوشیده و بدون هیچ تردیدی قدم در راه بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حال و هوای خاصی دارد که نمی توانید آن را دقیقا درک کنید، به همین دلیل هم باید در برخورد با اطرافیانتان دقت بیشتری داشته باشید، مخصوصا اگر قصد شوخی کردن با آنها را داشته باشید بهتر است احتیاط بیشتری به خرج بدهید. سعی کنید رفتاری کاملا منطقی داشته باشید و امروز تا جای ممکن از امتحان راه های جدید و ناشناخته برای انجام کارهایتان خودداری کنید. اگر کار مهمی ندارید بهتر است در خانه بمانید و کمی به ظاهر خانه تان رسیدگی کنید. بد نیست کمی گل و گلدان برای خانه تان بخرید و یا به همان گیاهانی که در حال حاضر دارید رسیدگی کرده و گلدان هایشان را عوض کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید به احساسات خود ثبات ببخشید. شما این روزها رفتار خیلی متغیری دارید و یک لحظه در اوج آسمان هستید و لحظه ای دیگر در قعر زمین فرو می روید. به سیستم عصبی خود کمی استراحت بدهید و خودتان و ذهنتان را آرام کنید. کارهایی را انجام دهید که می دانید به رهایی از فشار و استرس هایی که این اواخر به شما وارد شده اند کمک می کنند. به پیاده روی بروید، در پارک قدم بزنید، با دوستانتان دیدار کنید و یا اگر تنهایی را ترجیح می دهید در خانه بمانید. حواستان را خوب جمع کنید و مواظب باشید که تمام کارهایتان از روی برنامه ریزی و حساب شده هستند و پیش از اینکه حرفی بزنید از اینکه به اعصابتان مسلط هستید اطمینان حاصل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به خانه و خانواده تان رسیدگی کنید. از اینکه صورت حساب ها و قبض ها پرداخت شده اند اطمینان حاصل کنید. همه جای خانه تان را نظافت کنید و گرد و خاک و انرژی های منفی را از خانه تان پاک کنید. هم زمان سعی کنید ذهنتان را هم از افکار منفی پاک کنید. شما میل شدیدی به رفتن به یک سفر در درون خود احساس می کنید و دوست دارید تمام دنیا را بگردید. اگر در حال حاضر شرایطتان به گونه ای است که نمی توانید به این سفر بروید چرا مستندها و فیلم هایی که در مورد کشورها و فرهنگ های دیگر هستند را تماشا نمی کنید؟ این کار شاید به اندازه یک سفر واقعی هیجان انگیز نباشد اما می تواند واقعا لذت بخش باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با اعتماد به نفس تمام پیش بروید و همان کاری که می دانید درست است را انجام دهید. به احتمال زیاد شما امروز ثبات خیلی بالاتری دارید و رفتارتان خیلی منطقی تر است و همین به شما اجازه می دهد با خیالی راحت و بیشتر از همیشه دست به ریسک بزنید. حس ششم شما نیز امروز خیلی قوی شده است، پس از اینکه به آن اعتماد کنید هراسی نداشته باشید. طوری عمل کنید که هیچ شک و تردیدی در آن نباشد و حرف هایتان را خیلی واضح و صریح به زبان بیاورید. اگر احساس می کنید به راهنمایی نیاز دارید به سراغ افرادی بروید که تجربه و یا تحصیلاتی بالاتر از شما دارند، نصیحت دوستانتان به دردتان نخواهد خورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شروع یک کار جدید و یا تکمیل یک کار نیمه تمام که به مرحله ی حساسی هم نزدیک شده است برایتان بسیار دشوار به نظر می رسد و حتی اگر سعی کنید دست به کار شوید هم به طرق مختلف با مشکل مواجه خواهید شد و انگار زمین و آسمان دست به دست هم داده اند تا این کار انجام نشود. شاید این وضعیت نشانه ای از طرف کیهان است و معنای آن هم این است که فعلا باید دست نگه دارید! یک بار دیگر پروژه تان را مورد بررسی قرار دهید و در صورت لزوم برنامه ریزی مجدد کنید و از اینکه تمام اقداماتی که قصد انجامشان را دارید از روی فکر و حساب شده هستند اطمینان کامل حاصل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمام کارهای ناتمامی که از دیروز و یا حتی روزهای قبل باقی مانده اند را سر و سامان بدهید و تکمیل کنید. شاید بهترین حالت ممکن این باشد که صبح را به برنامه ریزی بگذرانید و بعدازظهر برنامه هایتان را عملی کنید و بعد از آن هم باقی مانده ی وقتتان را به استراحت کردن اختصاص بدهید. حواستان به گذشت زمان و محدودیت های جسمی و ذهنیتان باشد و در برنامه ریزی بیش از اندازه خوش بینانه عمل نکنید. منطقی باشید و به جای رویاپردازی و ایده آل گرایی در مورد اهدافتان منطقی باشید. در انجام کارهایتان به جزئیات توجه کافی داشته باشید و کیفیت را قربانی بالا بردن سرعت کارهایتان نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دست از تقلا کردن برداشته و کمی به خودتان استراحت بدهید. شما هفته ی خیلی شروع و پرکاری را آغاز کردید و طی یکی دو روز گذشته کارهای زیادی را به انجام رسانده و فشار زیادی را تحمل کرده اید. اگر برایتان امکان دارد امروز را تا جای ممکن به استراحت کردن و شارژ مجدد باتری هایتان اختصاص بدهید تا بتوانید در روزهای باقی مانده ی هفته پرانرژی و سرحال باشید. هروقت دیدید به اندازه ی کافی استراحت کرده اید و آمادگی برگشت به روند عادی زندگی را دارید ابتدا با برنامه ریزی شروع کنید و بی مقدمه دست به کار نشوید. مقتدرانه و با اطمینان تصمیم بگیرید و عجول و عصبی نباشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به احتمال زیاد برای شما یک روز خیلی شلوغ و پر کار خواهد بود و فشار زیادی را از لحاظ روانی احساس خواهید کرد و نگرانی از اینکه مبادا نتوانید کارهایتان را به موقع به انجام برسانید آزارتان خواهد داد، اما با غروب آفتاب همه چیز روبراه خواهد شد و وقتی به خلاصه ی برنامه ی روزتان نگاه می کنید می بینید کارهای بسیاری را به انجام رسانده اید و اگر هم چیزی باقی مانده است فوریت و ضرورت چندانی نداشته و فردا هم برای انجام آن وقت خواهید داشت. اگر کاری باید انجام دهید که به نظم و ترتیب بیشتری نیاز دارد سعی کنید برای انجام آن تا شب دست نگه دارید. بعد از اتمام کارهایتان سعی کنید در خانه بمانید و با خانواده و عزیزانتان باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید اصلا حال و حوصله ی انجام هیچ کاری را ندارید و حتی اگر موفق شوید خودتان را از رختخواب بیرون بکشید هم نمی دانید از کجا باید شروع کنید و دست و دلتان به کار کردن نمی رود. شاید بهتر باشد پیش از انجام هر کاری زمانی را به برنامه ریزی اختصاص بدهید. در برنامه ریزی خود منطقی و حساب شده رفتار کنید و قدم هایی که باید برای رسیدن به هدفی مشخص بردارید را بررسی کرده و بر اساس همان پیش بروید. هر جا که دچار تردید بودید راهی را انتخاب کنید که از آن مطمئن هستید. امروز برای جسارت به خرج دادن روز چندان خوبی به نظر نمی رسد!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید به احساسات خود غلبه کنید و کمی منطقی تر از همیشه باشید. قدرت تخیل شما امروز خیلی قوی شده و سعی دارد که همه چیز را تحت کنترل بگیرد، اما اگر زمام امور را به دست خیالاتتان بدهید و از واقعیت ها غافل شوید خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید دچار حسرت و پشیمانی خواهید شد. هر چقدر هم بال های خیالتان شما را بالاتر ببرند سقوطتان سخت تر خواهد بود. نگاهی منطقی به وضعیت و شرایط فعلی خود داشته باشید و با اعتماد به نفس عمل کنید. پیش از آنکه اهدافتان را مشخص کرده و برای آنها برنامه ریزی کنید از اینکه تمام اطلاعات لازم را در اختیار دارید اطمینان حاصل کنید.

منبع:برترین ها

print

پاسخی بگذارید