گروه: اجتماعی
تاریخ: ۶:۵۵ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
فال روزانه سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۲۹ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! آینده رویایی پیش روی شماست. شما سال های زیادی تلاش کردید و در این سال نتیجه تمام آنها را خواهید گرفت.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال :با انرژی که به دست می آورید می توانید به بسیاری از رویاهایتان رنگ واقعیت دهید. در ماه دی انرژی بیشتری را برای کارتان بگذارید، مطمئن باشید که تا آخر سال پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت. پولی به دست تان می رسد که می توانید برخی از چاله هایتان را پر کنید. اوایل سال پیش رو، زندگی شما پر از عشق و عاشقی خواهد بود، قدر لحظه هایتان را بدانید و آنهایی که دوست تان دارند را به سادگی از دست ندهید. به زودی پیشرفتی در زمینه کاری خواهید داشت که جنبه های دیگر زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز مدام به رابطه عاطفی تان فکر می کنید. احساس می کنید که این رابطه استقلال را از شما گرفته است اما این موضوع صحت ندارد و تنها توهم شماست. بهتر است که تحت تاثیر باورهای سنتی قدیمی قرار نگیرید. اگر میان دو راهی گیر افتاده اید، یادتان باشد که شما هیچ محدودیتی ندارید، هر آنچه دلتان می گوید را گوش دهید، مطمئنا موفق خواهید شد. به زودی در محیط کاری تان تعییراتی رخ می دهد، اگر چه در ابتدا کمی نگران می شوید اما در نهایت به نفع تان تمام خواهد شد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شما نمی توانید جای هیچ کسی جز خودتان باشید. راهی را که در پیش گرفته اید غیر قابل تغییر است، بنابراین بیخودی دست و پا نزنید و به دنبال راهی برای رهایی از آن باشید. اگر اطرافیان تان برای راهی که در پیش گرفته اید مدام شما را نصیحت می کنند، به آنها هیچ توجهی نکنید. امروز دلتان برای عشق زندگی تان می تپد، بهتر است که انتهای روز خود را در کنار او بگذرانید تا خستگی های کل روزتان نیز به در شود. به زودی تغییری در شرایط مالی تان رخ می دهد که خوشحالتان می کند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز دوست دارید که تمام کارهایتان را به تنهایی انجام دهید. حس استقلال به شما اعتماد به نفس نیز داده است. اما حواس تان باشد که خیلی احساس قدرت نکنید زیرا ممکن است از پس برخی کارها به تنهایی بر نیایید. شما در رابطه عاطفی تان آدم صبوری هستید و چشم تان را به روی کمبودهای آن می بندید اما اینطور احساس می کنید که شریک زندگی تان قدرتان را نمی داند. بهتر است که در این مورد رو در رو با او صحبت کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

اگر می خواهید امروز موفق باشید، بهتر است که کارهایتان را به صورت گروهی انجام دهید. شما این روزها تمام تلاش و انرژی تان را برای رابطه عاطفی تان گذاشته اید اما احساس می کنید که هیچ پیشرفتی نداشتید. بهتر است که ناامید نشوید و به راهتان ادامه دهید. به زودی عشقی که میان شماست به نتیجه می رسد. به زودی پاداش یکی از کارهایی را که در گذشته انجام داده اید، می گیرید و همین موضوع در بالا بردن اعتماد به نفس شما تاثیر مثبتی می گذارد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز روز ساده ای برایتان نیست. شما نیاز به آرامش دارید اما نمی توانید به آن برسید. اما نگران نباشید زیرا امروز اتفاقاتی برایتان می افتد که روز زاویه دیدتان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. امروز تا می توانید اطلاعات تان را در زمینه ای که می خواهید، زیاد کنید. به زودی یخ ها آب می شود و شما می توانید نتیجه تمام تلاش هایتان را به دست آورید. به فکر این هستید که رفتارتان را در رابطه عاطفی کمی تغییر دهید. امروز زمان خوبی برای شروع آن است.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

احساس می کنید که شریک زندگی تان از شما دور شده است. دوست دارید که بروید و سرش داد بزنید اما بهتر است که زود قضاوت نکنید. شرایطی را فراهم کنید تا بتوانید چند ساعتی را با او بگذرانید و در آنجا حرف های دلتان را بزنید. اگر چه ممکن است کمی بحث و ناراحتی بین شما پیش آید اما بعد از آن روزهای هیجان انگیزی را در پیش خواهید داشت. نسبت به موضوعی شک دارید، مطمئن باشید که اگر دقیق تر به اطرافتان نگاه کنید، حتی بدون کمک دیگران، می توانید حقیقت را دریابید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

بعضی روزها حوصله هیچ کاری ندارید و امروز از همان روزهاست. بنابراین اگر به بیرون از خانه رفتید سعی کنید خیلی با دیگران در ارتباط نباشید زیرا ممکن است که میان تان درگیری بوجود آید. هر چه از روزتان بیشتر می گذرد، حال شما نیز بهتر می شود. در انتهای روز حرفی از یکی از دوستان تان می شنوید که سورپرایزتان می کند. دوست دارید که سریع نسبت به آن عکس العمل نشان دهید اما بهتر است این کار را نکنید. به زودی فرصتی برای شما و عشق زندگی تان ایجاد می شود که می توانید لحظات خوشی را باهم بگذرانید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

این روزها وقت کافی برای این که به خود و علاقمندی هایتان اختصاص دهید، ندارید. حتی از شریک زندگی تان هم دور شده اید. شاید بد نباشد که یک بار برای همیشه تصمیمی بگیرید و به زندگی تان نظم دهید. به جای این که در آن واحد روی چند کار تمرکز کنید، به یک کار بچسبید اما آن را به خوبی پیش ببرید. به زودی فرصت سفری برایتان فراهم می شود که می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان دهد ایجاد کند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شما نسبت به راهی که در پیش گرفته اید، اطمینان کافی ندارید و همین موضوع به شما استرس می دهد. شاید بد نباشد که در این مورد با فردی که تجربه کافی دارد، صحبت کنید. تصمیم به تمام کردن رابطه ای را دارید که جز غم برایتان چیزی ندارد. اگر چه تصمیم درست را گرفته اید اما نمی توانید این کار را به سرعت انجام دهید. صبور باشید تا همه چیز بر وفق مراد شما پیش رود. اگر موضوعی شما را ناراحت کرده، بهتر است که سر خودتان را گرم کنید تا خودش به طور طبیعی حل شود.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

دچار ابهام شده اید به طوری که نمی توانید تصمیم درست را بگیرید. عجله نکنید، گذشت زمان همه چیز را به شما ثابت خواهد کرد. اگر مجرد هستید و می خواهید رابطه ای با فردی برقرار کنید، نترسید. شما می توانید با خلاقیت و روحیه رمانتیک خود، دل او را به دست آورید. اشما اخیرا اشتباهی کرده اید و از انجام آن نیز پشیمان هستید، بهتر است که خودتان را ببخشید، حتی اگر دیگران شما را نبخشیدند. آنوقت می بینید که چه فرصت هایی برای جبران برایتان فراهم خواهد شد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز بسیار مورد توجه دیگران هستید. بنابراین تا می توانید به ظاهرتان رسیدگی کنید تا اعتماد به نفس دیده شدن را نیز داشته باشید. امروز باید برای کاری دست به ریسک بزنید. نگران نباشید زیرا نتیجه مثبتی را به همراه خواهد داشت. چند وقتی ست که از عشق زندگی تان غافل بوده اید، بد نیست که امروز برای او وقت بیشتری بگذارید و از او در مورد احساسات اش سوال کنید. شاید او هم دردودل هایی داشته باشد. خبری از دوستی به دست تان می رسد که مدت هایست منتظرش بوده اید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۸/ ۱۳۹۷

حال وقت آن است که تمرکزتان را بیشتر کنید و برای رسیدن به یکی از اهداف تان وقت بگذارید. شما قدم های زیادی را برداشته اید و حال یک قدم نهایی مانده تا به مراد دلتان برسید، اما باید دقت کنید زیرا اگر به خطا روید، تمام تلاش هایتان نقش بر آب می شود. هم شما و هم شریک زندگی تان منتظر فرصتی هستید تا تغییراتی را به زندگی تان دهید، اما هنوز راه درست اش را نمی دانید. در این شرایط، بهتر است که از ناشناخته های نترسید و ریسک پذیر باشید.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید