گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۴۹ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
فال روزانه سه شنبه 27 آذر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 27 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال موفقیت از همه طرف به سمت شما روان است و انرژی و انگیزه تان را زیاد می کند به طوری که حتی موانع کوچک را هم نخواهید دید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال ، اما یادتان باشد که بیش از توان تان از خودتان کار نکشید. در کنار سخت کوشی، شما به خوشگذرانی و استراحت نیز نیاز دارید. در سال پیش رو زمان بیشتری را با خانواده تان بگذرانید. برقراری ارتباطی موثر با اطرافیان می تواند از هر نظری برایتان مفید باشد. در مورد مسایل مالی خیلی نگران نباشید، درهای زیادی به رویتان گشوده خواهد شد که انتظارش را هم ندارید. ماههای اول سال نو تغییرات مثبتی در زندگی تان اتفاق می افتد که انرژی کل سال تان را تامین خواهد کرد. سالی پر از اتفاقات هیجان انگیز در انتظارتان است.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

بالاخره امروز انرژی از دست رفته تان را به دست می آورید. کل روز حال خوبی دارید و این انرژی را به دیگران هم منتقل می کنید. بهترین فرصت است تا با کسی که می خواهید دلش را به دست آورید ملاقات کنید. اگر می خواهید به کسی حرفی بزنید، به جای این که همه چیز را از قبل آماده کنید، بگذارید که هر چیزی خودش به طور طبیعی اتفاق افتاد. امروز تحت تاثیر فردی قرار می گیرید و احساسات تان فوران می کند. این حس را جدی بگیرید و ارتباط تان را با آن آدم حفظ کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز از لاک تان بیرون بیایید و به جهان اطراف تان سرک بکشید. خوشی های زیادی دورو برتان است که خودتان را از آن محروم کرده اید. هر چه گوشه گیر تر باشید، به ضررتان خواهد بود. سعی کنید امروز آنطوری که دوست دارید زندگی کنید. اگر کاری را دوست ندارید، انجام دهید. همه ما گاهی به استراحت نیاز داریم و امروز این فرصت برای شما فراهم می شود. نسبت به آدمهایی اطراف تان مهربان تر باشید. بدون دلیل آنها را در آغوش بگیرید. همین آغوش به سادگی می تواند رابطه تان را مستحکم تر می کند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز قدرت آن را دارید که به زندگی تان تغییرات بزرگی دهید. اگر عاقل باشید، تنها به یک راه اکتفا نخواهید کرد. گزینه های مختلف را در مقابل تان بگذارید و پس از بررسی تک تک آنها تصمیم نهایی را بگیرید. اتفاقی میان شما وفردی افتاده که آتش درون تان را روشن کرده است. سعی می کنید که آن را نادیده بگیرید اما راه فراری نیست. به زودی خبری می شنوید که در باورتان نمی گنجد. آن را به فال نیک بگیرید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز آدمهای اطراف تان با شما لجبازی می کنندو در این شرایط هر چه بیشتر سعی کنید که روی آنها کنترل داشته باشید، بدتر است. سعی کنید که از آنها دوری کنید تا همه چیز به شرایط عادی خود بازگردد. در مورد موضوعی با شریک زندگی تان به اختلاف نظر خورده اید. همین موضوع باعث شده که کمی از هم دور شوید. بهتر است مدتی تنها باشید و سپس برای حرف زدن با هم اقدام کنید. به زودی پولی به دست تان می رسد که یکی از چاله های زندگی تان را پر خواهد کرد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ارتباط خوبی را با دیگران برقرار خواهید کرد. انرژی زیادی دارید که می توانید آن را با دیگران تقسیم کنید. اگر در محیط کار ایده ای در ذهن تان دارید، آن را با مدیرتان در میان بگذراید، مطمئن باشید که همین راه پیشرفت را برایتان باز خواهد کرد. فردی می خواهد با شما ارتباط برقرار کند اما شما روحتان هم از این ماجرا خبر ندارد. بهتر است که به اطراف تان دقیق شوید و نشانه ها را بیابید. هر چه دقیق تر باشید به حقایق بیشتری دست خواهید بافت.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اگر چه دیگران درخواست های زیادی از شما دارند اما شما نمی توانید به تمام آنها پاسخ دهید. شما فردی هستید که مدام فکر و خیال می کنید اما بدانید که این کار جز ناراحتی و استرس برای شما هیچ چیزی نخواهد داشت. به زودی زندگی تان به تعادل خود باز می گردد. اگر با شریک زندگی تان تصمیمی گرفتید، تحت تاثیر حرف های دیگران قرار نگیرید و به آن پایبند باشید. مطمئن باشید که قلب تان راه اشتباه را به شما نشان نخواهد داد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

از این که می بینید دیگران می خواهند نقش مدیر را برای شما بازی کنند، ناراحت می شوید. در این شرایط بهتر است که به آنها یادآوری کنید که نمی توانند کنترل زندگی شما را به دست گیرند. شما خودتان از پس زندگی تان به خوبی بر می آیید بنابراین اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان تصمیم نهایی را بگیرید. شما نسبت به رابطه عاطفی تان یک نگرانی دارید. گفتگویی صادقانه بهترین روش برای حل این نگرانی خواهد بود. پس معطل نکنید و از شریک زندگی تان بخواهید که در این باره با شما صحبت کند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

طوفانی به پا شده اما این طوفان به نفع شما خواهد بود. در واقع شما می توانید از این شرایط به نفع خودتان استفاده و ایده تان را عملی کنید. سعی کنید امروز برای آنچه که می خواهید، بجنگید و به هیچ چیز و هیچ کس اجازه ندهید که در مقابل شما بایستند. اتفاقی برایتان می افتد که به شدت احساساتی می شوید. بهتر است که احساسات تان را بروز دهید، حتی اگر اشک هایتان سرازیر شد. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که به خاطر آن می توانید سرتان را بالا بگیرید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

از آنجا که امروز فکرتان باز است، سعی کنید که سر صحبت را با دیگران باز کنید و از تجربه دیگران بهره مند شوید. ایده هایی که در سر دارید را خیلی زود با دیگران در میان نگذارید. در عشق ناامید هستید اما اجازه ندهید که در ناامیدی غرق شوید. هر چه مثبت تر فکر کنید، اتفاقات بهتری نیز برایتان خواهد افتاد. اگر مشکلی در زندگی تان بوجود آمده، امروز بهترین زمان برای تصمیم گیری ست بنابراین درنگ نکنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

زمان مطلوبی برای مستحکم کردن روابط تان و همینطور پیوستن به کسب و کار جدید استو البته لازم است که قبل از هر تصمیمی از دیگران مشورت بگیرید. به زودی یک قرار ملاقاتی خواهید داشت که اگر زیرکانه عمل کنید می تواند سود فراوانی برایتان داشته باشد. امروز باید به اطرافیان نشان دهید که توانایی های بالایی دارید. اگر در این کار کوتاهی کنید، از آنچه شایسته اش هستید دور خواهید شد. خبر خوبی در مورد مسایل خانوادگی تان در راه است.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز تا می توانید شجاعت به خرج دهید. از صحبت کردن با دیگران نترسید. صبح خودتان را در آینه ببینید و به خودتان افتخار کنید. تنها چیزی که بدان نیاز دارید اعتماد به نفس است. پس محکم قدم بردارید تا دیگران هم به توانایی شما ایمان بیاورند. احتمالا به یک سفر کوتاه می روید، فرصت خوبی ست تا به خودتان استراحت دهید. روابط با شریک عاطفی تان کمی تنش زاست اما امشب همه چیز به حالت نرمال باز خواهد گشت.

فال روزانه ۲۷/ ۰۹/ ۱۳۹۷

این که بدانید به چه چیزی می خواهید برسید، اهمیت زیادی دارد. تنها در این صورت است که می توانید برنامه ریری کنید و زودتر به هدف تا نبرسید. میان یک دوراهی عاطفی گیر کرده اید. نمی دانید که باید طرف چه کسی را بگیرید، شاید بد نیست که کمی دیگر هم به خودتان فرصت دهید تا با اطمینان کامل تصمیم نهایی را بگیرید. دوستی پشت سر شما حرفی زده است که بسیار ناراحت تان کرده. بهترین عکس العمل برای او بی تفاوتی ست. اگر سرتان را در کار خودتان باشد، هیچکس به شما آسیبی نخواهد رساند.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید