گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲:۵۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
فال روزانه شنبه 4 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 4 اسفند به دنیا آمده ی، تولدت مبارک! امسال سال متفاوتی برایتان خواهد بود به شرط آن که خودتان بخواهید. ایده هایی که در سر دارید را با دیگران در میان بگذارید و پیشنهادهای آنها را بشنوید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال:در همکاری با یکی از دوستان تان می توانید کسب و کار جدیدی را راه بیاندازید که آینده تان را تضمین خواهد کرد شما زندگی خوبی دارید اما مشکلات کوچک ذهن تان را بیش از حد درگیر می کند. اگر کمی از نگرانی و استرس هایتان بکاهید زندگی بیشتر به کام تان خواهد بود. ورزش یکی از فعالیت هایی ست که باید امسال حتما در برنامه تان جای دهید. یک اتفاق مهمی در زندگی تان رخ می دهد که دلیلش را نمی دانید و حتی نمی دانید چه عکس العملی نسبت به آن نشان دهید. این اتفاق چون ستاره ای زندگی شما را روشن و از این رو به آن رو خواهد کرد. آن را به فال نیک بگیرید و تا انتهای سال از تاثیرات آن در جوانب مختلف زندگی تان استفاده کنید و لذت ببرید. فرصت های زیادی در زمینه کاری تان فراهم می شود که بهتر است با درایت عمل کنید. در روابط عاطفی تان هر چه صادقانه تر عمل کنید، نتیجه بهتری خواهد گرفت. هر چه اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید، موفقیت بالاتری کسب خواهید کرد. ماههای اول سال جدید از بهترین ماههای شما خواهند بود.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز احساس خستگی می کنید، بهتر است که خیلی به خودتان فشار نیاورید، کمی استراحت کنید و دوباره قدم بردارید. شما تنها نیستید و حامیان زیادی در اطراف تان دارید که می توانند در پیشرفت کار شما تاثیرگذار باشند. بنابراین از آنها کمک بگیرید. به فکر مسافرتی هستید اما نمی توانید تصمیم قطعی را بگیرید. بهتر است که شک و دودلی را دور بریزید و با جسارت به دنبال هدف تان باشید. ممکن است در این راه با مخالفت هایی روبه رو شوید اما توجهی نکنید. نظر شما مهمتر از هر چیز دیگری ست.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

خاطره ای در گذشته موجب شده که در تصمیم گیری های زمان حالتان دچار شک و تردید شوید. بهتر است که بدون توجه به گذشته جلو روید در غیر ایت صورت فرصت هایتان را از دست خواهید داد. کاری به شما پیشنهاد شده که از قبول کردن آن هراسانید. فکر می کنید که نمی توانید از پس مسئولیت های آن سربلند بیرون آیید اما این نگرانی شما بی مورد است زیرا قرار نیست که شما این کار را به تنهایی پیش ببرید. دیگران نیز در این راه شما را تنها نخواهند گذاشت.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

هدفی در سر دارید اما به خاطر مسائل مالی از انجام آن نگرانید. بهتر است که فعلا فکر آینده را نکنید و آرزویتان را به خاطر موانعی که فکر می کنید وجود دارند، بهم نزنید. برای ایجاد تغییرات در زندگی تان، باید اول شرایط آن را فراهم کنید. بدون آمادگی شما نمی توانید از پس مسئولیت هایش برآیید. دوستی شما را ناراحت کرده به طوری که کاسه صبرتان لبریز شده است. هر چه تا به حال به او فرصت داده اید بس است، بهتر است این بار عقب بکشید تا او متوجه اشتباهش بشود.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

تحت تاثیر یکی از اطرافیان تان قرار گرفته اید به طوری که می خواهید مسیری که در پیش گرفته اید را تغییر دهید اما مراقب باشید زیرا ممکن است به ضررتان تمام شود. امروز در محیط کار با مخالفت دیگران مواجه می شوید، همین مشکلات تان را تشدید می کنند اما موفقیت واقعی زمانی به دست می آید که تفاوت های دیگران را بشناسیم و قادر به توافق با آنها باشیم. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلتان را با او در میان بگذارید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

از شرایط موجود به شدت هراسانید اما نگران نباشید زیرا همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد. تمام تلاش های امروز شما در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهد آمد بنابراین ناامید نباشید و به راهتان ادامه دهید. برای رسیدن به خواسته هایی که در مورد روابط عاطفی تان دارید باید خودتان دست به کار شوید. این که نه حرف می زنید و نه تلاشی می کنید، شما را به جایی نخواهد رساند. بنابراین همین امروز که شرایط برای صحبت کردن با شریک زندگی تان مناسب است، دست به کار شوید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

حال و حوصله لازم را ندارید، بهتر است به جای نادیده گرفتن آن، به دنبال ریشه اش باشید. اگر موضوعی شما را نگران می کند، باید هر چه زودتر حلش کنید. اطراف شما افرادی هستند که می توانند حامیان خوبی برایتان باشند، بنابراین آنها را نادیده نگیرید. منتظر خبری هستید که به زودی به گوش تان می رسد. خونسردی خود را حفظ کنید و عجولانه تصمیم نگیرید تا همه چیز به خوبی پیش رود. امروز با شریک زندگی تان رفتار بهتری داشته باشید زیرا او در شرایط خوبی به سر نمی برد و به محبت های شما بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

می خواهید آزادانه عمل کنید اما احساس می کنید برخی مسائل دست و پای شما را بسته است. به برخی افراد که در زندگی شما قدرت بیشتری دارند، این حق را داده اید تا برای زندگی تان تصمیم بگیرند اما به شما پیشنهاد می کنیم که خود برای زندگی تان تصمیم بگیرید. در گفتگو با شخصی، اگر آرامش خود را حفظ کنید، به نتایج مثبتی خواهید رسید. سفری در پیش دارید که اتفاقات جالبی را برایتان رقم خواهد زد، پس دست رد به آن نزنید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

احساس می کنید تمام ترفندهایی که برای هدف تان به کار برده اید، به بن بست خورده است. اگر نمی توانید انگیزه لازم برای اهداف تان را به دست آورید، تمرکز خود را روی کارهای دیگری بگذارید. مطمئن باشید که خیلی زود شرایط مناسب برایتان فراهم خواهد شد. اگر این روزها از شریک زندگی تان دور بوده اید، امروز را با او بگذرانید. کار و فعالیت خود است اما یادتان باشد که شما به تفریح و استراحت هم نیاز دارید. هر چه بیشتر به خودتان خوش بگذرانید، انرژی تان نیز بیشتر خواهد شد.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز انگیزه لازم برای انجام پروژه های خلاقانه را از دست داده اید، بهتر است در این شرایط به دنبال کارهای دیگری که به آن علاقه دارید، بروید. امروز زمان مناسبی برای در خانه ماندن نیست، برای خود برنامه ای مفرح خارج از خانه ترتیب دهید. در رابطه عاطفی خود دچار تردید شده اید. یک روز خوب و روز دیگر سردرگم هستید، بهتر است که هر چه زودتر با طرف مقابل تان گفتگویی جدی داشته باشید، اگر به نتیجه نرسیدید، به رابطه تان پایان دهید. شاید بد نباشید که این بار به جای احساس، از منطق تان کمک بگیرید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما باید به دنبال راهی که به آن علاقه دارید بروید، تنها در این صورت است که مسیر تازه ای به روی زندگی شما گشوده خواهد شد. امروز به پیغام هایی که به ذهن تان می رسد، با دقت گوش دهید و طبق آنها جلو بروید تا راه را به شما نشان دهند. اگر مجرد هستید، در میهمانی که به زودی دعوت می شوید، حضور یابید. در این میهمانی با فردی آشنا خواهید شد که دوستی شما سالیان سال طول خواهد کشید. هر چه روابط اجتماعی تان را بالاتر ببرید، به نفع تان خواهد بود.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز متوجه می شوید که به کمک یکی از مهارت هایتان می توانید کسب درآمد کنید. سعی کنید که اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و پیشنهادهایی که به شما می شود را قبول کنید. اگر وارد حرفه ای بشوید که بدان علاقه دارید، پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگی خواهید داشت. چند روزی است که مسئله ای ذهن شما را به خود درگیر کرده است و این موضوع امروز آنقدر شدت می یابد که مانع از پیش بردن برنامه های روزمره تان می شود و تمرکز شما را به کل بهم زده است. سعی کنید به آن زیاد فکر کنید و تمرکز خود را بر کارهایتان بگذارید تا خدایی نکرده اشتباهی رخ ندهد.

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اگر چه شما از اعتماد به نفس بالایی برخوردارید اما گاهی ترس های کودکی مانع پیشرفت شما شده و موجب می شوند که محتاط تر عمل کنید. پیشنهاد ما این است که گذشته ها را دور بریزید و فضا را برای وقوع اتفاقات مثبت باز کنید. امروز در اطرافتان اتفاقاتی می افتد که از کنترل شما خارج است، در این شرایط بر اعصای تان مسلط باشید. به دیگران اعتماد کنید و کارها را به دست آنها بسپارید. این روزها احساسات شما نسبت به فردی فوران کرده است اما جلوی آن را می گیرید. اگر امروز خودتان را آزاد بگذارید، اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد که روحیه تان را بهتر خواهد کرد.

برترین ها

print

پاسخی بگذارید