گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۴۱ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
فال روزانه پنجشنبه اول آذر

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۱ آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما به طور ذاتی شخصی باهوش و با استعداد، شاد و سرزنده، مهربان و خوش بین، متین و موقر هستید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال :به واسطه ی این ویژگی های مثبت و تأثیرگذاری که دارید خیلی راحت می توانید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و در هر گروهی که قرار بگیرید دیگران به سادگی شما را به عنوان مدیر و رهبر خود خواهند پذیرفت. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما اگر می خواهید در آینده هم با مشکلی مواجه نشوید باید توجه بیشتری به رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی خود داشته باشد و وقت بیشتری را صرف خودتان و بدنتان کنید. امسال از لحاظ مالی هم برای شما سال موفقیت آمیزی خواهد بود و اگر بودجه ای که دارید را با درایت کافی و برنامه ریزی حساب شده مورد استفاده قرار دهید می توانید پول زیادی را به دست بیاورید و اگر کسب و کار مستقلی داشته باشید آن را گسترش دهید. اگر قصد دارید سرمایه ی خود را در تجارت سرمایه گذاری کنید باید یک برنامه ی قابل اعتماد داشته باشید و اگر نمی خواهید متضرر شوید نباید بیشتر از پولی که دارید سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری های گذشته تان امسال به مرحله ی سودآوری خواهند رسید و شما را به ثبات قتصادی خواهند رساند. درگیری های حقوقی به نفع شما به نتیجه خواهند رسید. در زمینه ی حرفه ای اعتبار و شهرت قابل توجهی به دست خواهید آورد و مورد احترام همکاران و مقامات مافوق خود قرار خواهید گرفت. روابط عاطفی شما امسال خیلی محکم تر و بهتر خواهند شد. بهمن، خرداد و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است به چند تجمع که به گروه های مختلف اجتماعی وابسته اند دعوت شوید. این گروه ها به احتمال زیاد گروه هایی هستند که به طریقی با علایق شما ارتباط دارند. سعی کنید تا جایی که می توانید دعوت کسی را رد نکنید و در حد توانتان در این اجتماعات حضور پیدا کنید. با شرکت در این جمع ها هم سرگرم خواهید شد و هم چیزهای جدیدی را یاد می گیرید که شما را شگفت زده خواهند کرد و دوست های زیادی پیدا خواهید کرد که می توانند بسیار به شما کمک کنند. یک اتفاق غافلگیر کننده بین شما و دوستتان و یا عشق زندگیتان رخ خواهد داد و ارتباطتان را محکم تر از قبل خواهد کرد. امروز می تواند روز مهمی برایتان باشد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

برخی از امکانات و یا تکنولوژی های جدیدی که به تازگی وارد بازار شده اند امروز در اختیار شما قرار خواهند گرفت و از این موضوع هیجان زده خواهید شد. این ابزار و امکانات نوین می توانند زندگی را برای شما راحت تر و جالب تر از پیش کنند. حتی می توانند راه هایی برای پیدا کردن دوست های تازه و فرصت های خوب برای پیشرفت به رویتان بگشایند. امروز روز پر خیر و برکتی خواهد بود و ممکن است افزایش حقوق داشته باشید. به طرز بسیار غیر منتظره ای اطلاعات تازه ای به دست آورید که شما را در شوک فرو می برند و ممکن است دیدگاه شما را نسبت به برخی مسائل عوض کنند. امروز روحیه ی انگیزشی خاصی در شما ایجاد خواهد شد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

دوستانتان و یا یک گروه که شما در آن عضویت دارید ممکن است خبرهای تازه ای برای شما داشته باشند. این خبر ها می توانند در مورد فرصت های شغلی و یا تحصیلی باشند و برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار خواهند بود. اگر قصد داشته باشید که مهارت های هنری را با تکنولوژی مدرن تلفیق کنید و یک اثر خارق العاده ایجاد کنید امروز می تواند فرصت فوق العاده ای باشد. از شما برای شرکت در فعالیت ها و مهمانی های مختلف دعوت خواهد شد. تا جایی که می توانید این دعوت ها را قبول کنید و در مراسم های مختلف شرکت کنید. شرکت کردن در این جمع ها علاوه بر سرگرم کردن شما می تواند زندگی شخصی، حرفه ای و خلاقیت شما را تحت تاثیر قرار دهد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شاید امروز تصمیم بگیرید یک مهمانی و یا دورهمی در خانه تان برگزار کنید. به احتمال زیاد افراد زیادی به خانه تان خواهند آمد و این شرایط برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود و برای اینکه اطمینان حاصل کنید که به همه مهمان هایتان خوش می گذرد هر کاری که از دستتان بربیاید انجام خواهید داد. با این همه باید بدانید که از طریق مهمان هایتان اطلاعاتی را به دست خواهید آورد که ارزش زحمت هایی که می کشید را خواهند داشت و فرصت ایجاد تغییراتی عمده در زندگیتان را برای شما فراهم خواهند کرد. اگر قصد یادگیری یک هنر جدید را دارید امروز می تواند فرصت خوبی برای آغاز این کار باشد. حداقل می توانید به جمع آوری اطلاعات در این مورد بپردازید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز از طریق تلفن و یا ایمیل اطلاعات بسیار زیادی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. شاید هم این اطلاعات را از طریق شبکه های اجتماعی که در آنها عضو هستید به دست بیاورید، در هر صورت این اطلاعات اگر از منبع موثقی باشند حتما به دردتان خواهند خورد. امروز در محیط اطراف شما تغییراتی دارند به وجود می آیند و ممکن است دوست های جدیدی پیدا کنید و یا همسایه های جدید به محل زندگیتان نقل مکان کنند. امروز خبرهایی در مورد کلاس هایی که قصد ثبت نام در آنها را داشته اید به گوشتان خواهند رسید. این فرصت را از دست ندهید و حتما برای یاد گرفتن چیزهایی که مورد علاقه تان هستند وقت صرف کنید و مطمئن باشید که نتایج خوبی خواهید گرفت.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

آیا شما در فکر این بوده اید که دانش خود را در مورد تکنولوژی و مخصوصا کامپیوتر افزایش دهید؟ اگر چنین قصدی داشته اید به هیچ وجه فرصتی که امروز برای این کار در اختیارتان قرار گرفته است را از دست ندهید. امروز اطلاعات بسیار مفیدی در اختیارتان قرار گرفته اند و راه های میانبری برای رسیدن به اهدافتان پیدا کرده اید که نباید به سادگی از کنارشان رد شوید، چنین شرایطی هر روز برای شما فراهم نمی شوند. خوشبختانه جو خانه تان امروز بسیار گرم و صمیمی است و خوشحالی در فضای خانه موج می زند و بحث هایی گرم و صمیمانه در جریان هستند. به طور کلی امروز از بسیاری جهات برای شما روز رضایت بخشی خواهد بود.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف که افراد زیادی در آنها حضور دارند شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کرد که از دانش و سطح سواد بالایی برخوردار هستند و می تواند اطلاعات بسیار جالبی را در اختیار شما قرار دهند. شاید با دیدن آنها شما هم تصمیم بگیرید ادامه تحصیل داده و یا حداقل در زمینه ی خاصی آموزش ببینید. به نظر می رسد شرایط کیهانی به وجود آمده درهایی را که برای مدت ها به رویتان بسته بوده اند را برای شما باز کرده اند. اعتمادی که دیگران نسبت به شما دارند برایتان شگفت آور به نظر می رسد. در واقع تغییری در سطح توانایی های شما به وجود نیامده است، تنها نگرش شماست که عوض شده است و همین موضوع تمام این تغییرات را در زندگیتان به وجود آورده است.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ذهن شما به شدت درگیر مسائل سیاسی و اجتماعی مختلف است. شاید بد نباشد در رابطه با افکاری که ذهنتان را درگیر کرده اند با افرادی که طرز فکری مشابه و یا حتی کاملا مخالف شما دارند صحبت کنید. این کار می تواند به شما کمک کند تا پاسخ بسیاری از سوال هایتان را پیدا کنید. افزایش درآمدی که این اواخر داشته اید به شما این فرصت را داده است تا کمی بیشتر به خودتان و خواسته هایتان رسیدگی کنید و این برای شما بسیار خوشایند است. خانواده و دوستانتان این روزها حسابی سرتان را شلوغ کرده اند، و مجبور هستید بیشتر وقت آزادتان را به آنها اختصاص دهید. البته این برای شما خبر خوبی است، زیرا خودتان دوست دارید با افرادی که به شما شبیه هستند و به آنها علاقه دارید نشست و برخاست داشته باشید؛ اما خودتان را زیادی خسته نکنید!

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که به شما کمک می کنند ایده هایی جدید و حتی انقلابی را در ذهن خود پرورش دهید. شاید این ایده ها با تکنولوژی مدرن در ارتباط باشند یا راهکارهایی برای کسب درامد بیشتر را در بر بگیرند، در هر صورت انجام فعالیت های اجتماعی مرتبط با آنها می تواند در پرورش این ایده ها به شما کمک قابل توجهی کند. امروز ممکن است احساس کنید سرتان کلاه گذاشته اند و یا از خوبی هایتان سوء استفاده شده است. اگر احساس می کنید بیش از آن چیزی که سهمتان است دارید کار می کنید و زحمت می کشید امروز روز خیلی خوبی برای دیده شدن زحماتتان است و با کمی سیاست می توانید به خاطر کارهایتان مورد تایید و تحسین دیگران قرار بگیرید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز از طریق برخی از دوستان به طوری کاملا غیر منتظره موقعیت هایی باورنکردنی برای پیشرفت حرفه ای در اختیارتان قرار خواهند گرفت. این دوستان اطلاعات و توصیه های ارزشمندی در اختیار شما قرار می دهند که شما را قادر می سازند حداکثر استفاده ی ممکن را از مهارت های خود داشته باشید. خودتان را برای شنیدن برخی خبرهای جدید و هیجان انگیز آماده کنید، امروز یک روز تازه است! شاید این اواخر چیزی که می خواهید یا نیاز دارید برایتان خیلی دور از دسترس بوده باشد و هیچ کمکی هم از عالم غیب برایتان نرسیده باشد، اما امروز همه چیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت و به ویژه موانعی که به خاطر مسائل مادی سر راهتان قرار گرفته بودند از میان خواهند رفت.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز فرصت رفتن به یک سفر هوایی برایتان فراهم خواهد شد. خواه این سفر انفرادی باشد و چه دست جمعی به شما توصیه می شود که این فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید. شما این اواخر خیلی تلاش کرده اید و حالا استحقاق کمی تفریح و هیجان را دارید، پس خودتان را برای یک روز فوق العاده آماده کنید. امروز جذابیت شما به ویژه در زمینه روابط عاطفی برایتان دردسرساز خواهد شد. در واقع شما خودتان دارید دنبال دردسر می گردید تا حرص یک نفر دیگر را در بیاورید. ولی یادتان باشد که در حال حاضر عقل و منطقتان خیلی خوب عمل نمی کند، پس قبل از این که همه جوانب را در نظر بگیرید هیچ تعهدی ندهید و برای خودتان مشکل ایجاد نکنید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز متوجه خواهید شد که با گسترش دانش و اطلاعات خود در مورد تکنولوژی مدرن می توانید موقعیت حرفه ای خود را بهبود بخشیده و یا درآمد خود را بیشتر کنید. این کار درهای زیادی را به روی شما باز خواهد کرد و دریایی از فرصت ها را در اختیارتان قرار خواهد داد، پس آن را دست کم نگیرید و حتما زمانی را به آن اختصاص دهید. به نظر می رسد مدار جدیدی در مغزتان فعال شده و شما را از خوابی عمیق بیدار کرده است. به طور ناگهانی به جای این که به فکر انجام دادن وظایفتان باشید و هیچ انتظار دیگری نداشته باشید، منتظر فرصتی برای نشان دادن شایستگی هایتان هستید، با این حال باید در مورد این هیجان ناگهانی با احتیاط رفتار کنید.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید