گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۵۳ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
فال روزانه پنجشنبه 6 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 6 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار پر انرژی، جسور، پر شور و شوق، باهوش و دارای شخصیتی منحصر بفرد هستید و این ترکیب فوق العاده شما را به شخصی دوست داشتنی تبدیل می کند که همه را به خود جذب می کند و آنها را با صحبت ها و شخصیت خود تحت تأثیر قرار می دهد.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال ،با این همه شما رفتاری تهاجمی دارید و خیلی زود عصبی می شوید و این رفتارها می توانند چهره ی شما را نزد دیگران مخدوش کنند. شما از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما تحت تأثیر فشارهای عصبی و استرس ممکن است مشکلاتی جزئی در وضعیت سلامت شما به وجود بیایند. فعالیت های مذهبی و معنوی می توانند به رهایی شما از این وضعیت کمک قابل توجهی کنند. امسال از لحاظ مالی می تواند برای شما یک سال فوق العاده باشد. سرمایه گذاری هایی که در گذشته کرده اید سود زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت و درگیری های حقوقی تان هم به نفع شما به نتیجه خواهند رسید. پول هایی نیز از منابع مختلف و به صورت غیر منتظره به دستتان خواهند رسید. سفرهای کاریتان نیز موفقیت آمیز خواهند بود و فرصت کسب درآمد بیشتر را برایتان فراهم خواهند کرد. در زمینه ی حرفه ای باید سعی کنید برای کسب موفقیت بیشتر روابط خود را گسترش دهید. مجردها روابط عاطفی جدید را آغاز خواهند کرد که به احتمال زیاد به ازدواج ختم خواهند شد. دی، بهمن و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز سعی کنید سر و سامانی به زندگیتان بدهید. ماسکی که این اواخر به چهره ی خود زده اید را کنار بگذارید و به آینه نگاه کنید. اگر از آنچه در آینه می بینید خوشتان نمی آید یعنی وقت آن رسیده است که تغییراتی را در خود ایجاد کنید و همان شخصی شوید که دلتان می خواهد باشید. کارهای بیهوده ای که هیچ تفعی به حالتان ندارند را کنار گذاشته و ذهنتان را روی کارهایی که باید انجام دهید و موفقیت هایی که باید کسب کنید متمرکز نمایید. وظایفی که به عهده دارید را انجام داده و برای آینده تان آگاهانه و هدفمند برنامه ریزی کنید. به جای آنکه تمام منابع خود را به یکباره به کار بگیرید و آنها را هدر دهید، سعی کنید آنها را برای موقعیت مناسب خودشان ذخیره کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز در هر موقعیتی که قرار بگیرید خیلی خوب و راحت با شرایط کنار خواهید آمد. همه چیز دارد برای شما به خوبی پیش می رود و به نفعتان است که از انرژی موجود در امروز بهره بگیرید و تا می توانید کارهایی که روی هم انباشته شده اند را به انجام برسانید. شما امروز می توانید با تلاشی اندک کارهای بسیار زیادی را انجام دهید و موفق هم باشید. اگر کاری باید انجام شود که به دقت و ظرافت نیاز دارد شما امروز بهترین گزینه ی ممکن برای انجام آن کار خواهید بود و دیگران هم به این توانایی شما احترام خواهند گذاشت. دعوت هایی که امروز از شما می شوند را بدون فکر کردن رد نکنید، چون به احتمال زیاد حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اگر خنده دارترین جوک های دنیا را هم تعریف کردید انتظار واکنش چندانی از دیگران نداشته باشید، چون همه به طور مرموزی جدی و درونگرا شده اند. حال و هوای امروز به گونه ای است که تقریبا همه محافظه کار و تا حدودی بداخلاق شده اند. بهترین کاری که در چنین موقعیتی از شما ساخته است انجام کارهایی می تواند باشد که به نظم، تمرکز و دقت بالایی نیاز دارید. خودتان را درگیر دیگران و دلیل رفتارهای عجیب و غریبشان نکنید. حواستان به کار خودتان باشد و وظایف و کارهای خود را به انجام برسانید تا بتوانید در پایان روز با خیال راحت در کنار آنهایی که دوست دارید تفریح کنید و خوش باشید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما نسبت به همیشه خیلی منطقی تر شده اید، پس از این فرصت استفاده کرده و با منطقی که در اختیار دارید به تصمیم گیری در مورد مسائلی بپردازید که در حال حاضر ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و از جدیت بالایی برخوردار هستند. امروز باید از خیال پردازی دست بردارید و روی کارهایی که لازم است انجام دهید تمرکز کنید. سعی کنید تا جای ممکن از موقعیت هایی که ممکن است شما را تحت تأثیر احساسات قرار دهند دوری کنید و خودتان را درگیر درام های عاطفی نکنید. امروز داشتن جدیت و محدود کردن خودتان به انجام مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید رمز موفقیت شما خواهد بود.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

رفتار همراه با شوخ طبعی و بیخیالی امروز شما درست همان چیزی است که در حال و هوای جدی امروز مورد نیاز است، اما از طرفی هم باید در نظر داشته باشید که اگر می خواهید در انجام کارهایی که به عهده دارید موفق باشید لازم است رفتار جدی تری از خود نشان دهید و دست از بچه بازی بردارید. انتخاب با خودتان است، اما توصیه ی ما به شما این است که کمی عاقلانه تر رفتار کنید و با بهره گرفتن از حال و هوای جدی حاکم بر امروز کارهایی که مدتی است پشت گوش انداخته اید را به انجام برسانید. فردا برای شوخی و خنده و خوش گذراندن هر چقدر که دلتان بخواهد وقت خواهید داشت.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما نسبت به اطرافیان خود نگرش بهتری پیدا کرده اید و برای آنها احترام بیشتری قائل هستید و همین باعث می شود که بیشتر مورد احترام قرار بگیرید. برنامه ریزی ها و سخت کوشی های شما در چند وقت اخیر بالاخره دارند به ثمر می نشینند و می توانید نتیجه ی زحمات خود را به طور ملموسی احساس کنید. سطح تفکر شما و اطرافیانتان امروز با هم هماهنگ شده است و همین به شما کمک می کند تا در پیش بردن کارها موفق تر باشید. امروز احساستان تحت کنترل شما قرار دارد و افکارتان واضح و مشخص هستند، پس روی کارهایتان تمرکز کرده و وقت گذراندن با عشقتان را به فردا موکول کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز حال و هوایی جدی و تا حدودی گرفته دارد و همین باعث شده است که شما احساس کسالت و بی حوصلگی کنید. اگر می خواهید در چنین روزی حوصله تان سر نرود باید خودتان را با حال و هوای حاکم بر آن هماهنگ کنید و به سراغ انجام کارهایی بروید که به دقت و جدیت بیشتری نیاز دارند. برنامه ریزی قبلی خود را تغییر داده و برای انجام کارهایی که درحالت عادی وقت گیر و خسته کننده به نظر می رسند و مدت هاست انجام آنها را به تعویق انداخته اید برنامه ریزی کنید. سعی کنید یک برنامه ریزی منطقی و بر اساس اهداف کوتاه مدت داشته باشید. کارهایی را انجام دهید که به نظم و تمرکز نیاز دارند.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز باید از روی ابرها پایین بیایید و پایتان را محکم روی زمین بگذارید. این که نگرشی منطقی به وضعیت فعلی داشته باشید از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید دلیل اینکه این اواخر در رسیدن به اهدافتان موفق نبوده اید این باشد که شما به جزئیاتی که همه به آنها توجه می کنند دقت کافی نداشته اید. امروز به پروژه ها و کارهایی رسیدگی کنید که به توجه و دقت بالاتری نیاز دارند. برنامه ریزی واقع بینانه و عملکرد از روی نظم و برنامه ریزی تضمین کننده ی رسیدن شما به اهدافتان خواهند بود. اگر عشقتان تماس هایتان را رد می کند بدون آنکه او را مورد قضاوت قرار دهید منتظر تماسش بمانید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

سستی و بیحالی کسل کننده ای بر جو امروز حاکم شده است که شما را گیج و سردرگم کرده است. اینطور به نظر می رسد که کارها دارند خیلی کندتر از همیشه پیش می روند، اما چه کسی گفته است که هرچقدر کارها سریعتر پیش بروند نتیجه بهتر خواهد بود؟ سرعت لزوما تضمین کننده ی موفقیت نخواهد بود. روی کیفیت و کارآمد بودن نتیجه ی تلاش هایتان تمرکز کنید. اگر قصد دارید این آخر هفته به یک سفر یکی دو روزه برویدبه شما توصیه می شود در جمع کردن وسایلتان دقت بیشتری به خرج دهید، زیرا احتمال اینکه برخی وسایل مهم و ضروری را فراموش کنید خیلی زیاد است.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و می توانید کارهای زیادی را با موفقیت به انجام برسانید. شاید احساس کنید که از لحاظ عاطفی محدود شده اید و نمی توانید آنطور که باید و شاید با دیگران ارتباط برقرار کنید و به روابط خود عمق ببخشید، اما خودتان را با فکر کردن به این چیزها نگران نکنید. اگر شرایط برای برقرار یروابط جدی و عمیق مناسب به نظر نمی رسد اصراری به انجام این کار نداشته باشید. فعلا انرژی خود را روی انجام کارهایی که در زندگی شخصی و یا حرفه ای در انتظار انجام شدن هستند متمرکز کنید. موفقیت در انجام این کارها اعتماد به نفس شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز باید دست از دویدن بردارید و کمی مکث کنید و کارهایی که تا بحال انجام داده اید را از نظر گذرانده و برای قدم های بعدی خود برنامه ریزی کنید. امروز حال و هوایی با ثبات و منطقی دارد که به شما کمک خواهد کرد که جای پایتان را محکم کرده و با قدم هایی مطمئن پیش بروید. شاید سرعت پیشرفت کارهایتان آنقدرها هم که خودتان دلتان می خواهد نباشد، اما اگر کمی سیاست داشته باشید می توانید از این شرایط به نفع خودتان استفاده کنید. کارهایی که نفعی به حالتان ندارند را کنار گذاشته و روی کارهایی که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند تمرکز کنید تا در پایان روز کارهایی که از اولویت بالاتری برخوردار هستند را به انجام رسانده باشید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما نمی توانید به راحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید و شایداین موضوع کمی برایتان گیج کننده باشد، اما می توانید با رفتن به مکان های جدید، زیبا و لوکس این احساس گیجی و سردرگمی را برای مدت کوتاهی هم که شده است فراموش کنید. اگر دیدید رفتار اطرافیانتان نسبت به همیشه تغییر کرده است و مدام در حال انتقاد و ایراد گرفتن هستند تعجب نکنید. آنها از حرف هایشان نظر بدی ندارند و نمی دانند که حرف هایشان شما را ناراحت می کند. سعی کنید تا جای ممکن به اتفاقات اطراف خود نگاه مثبتی داشته باشید در غیر این صورت ناگهان خودتان را در چنان شرایط ناراحت کننده ای خواهید یافت که تمام روز رهایتان نخواهد کرد.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید